eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Świnoujściespecjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

specjalista

Lokalizacja:

Świnoujście

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw eksploatacji i remontów taboru pływającego w Bazie Oznakowania Nawigacyjnego w Świnoujściu

70-207 Szczecin Plac Stefana Batorego 4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowuje dokumenty do udzielenia zamówienia publicznego na modernizację i remonty taboru pływającego oraz maszyn i urządzeń w celu wykonywania ich zgodnie z zaleceniami wynikającymi z przeglądów pięcioletnich i rocznych;
  • dokonuje przeglądów urządzeń i sprzętu znajdującego się na jednostkach pływających celem zapewnienia bezawaryjnej ich pracy i gotowości technicznej;
  • prowadzi nadzór techniczny nad remontami i pracami konserwacyjno – remontowymi taboru pływającego w celu sprawdzenia poprawności wykonania tych prac zgodnie z dokumentacją techniczną, przepisami bhp i ochrony środowiska;
  • wystawia dowody RW, MM w zakresie prowadzonych spraw w celu prowadzenia właściwej gospodarki magazynowej;
  • dokonuje zleceń, prowadzi ewidencję atestacji sprzętu z jednostek pływających w celu utrzymania prawidłowych dokumentów wymaganych na jednostkach pływających;
  • prowadzi sprawy gospodarki paliwowej w zakresie jednostek pływających, zamawia paliwo do urządzeń, maszyn, w celu prawidłowego funkcjonowania;
  • sporfządza, planuje i realizuje zakupy: narzędzi, części zamiennych w celu zabezpieczenia ciągłości pracy maszyn i urządzeń;
  • bierze udział w komisjach awaryjnych, odbiorczych dotyczących jednostek pływających w celu prowadzenia dokumentacji nadzoru na przebiegiem napraw.


Warunki pracy


  • Wysiłek fizyczny;

  • Praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych (inspekcje);

  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe;

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie;

  • Brak wind, brak podjazdu, wejście schodami;

  • Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • WYMAGANE DOKUMENTY TJ. ŻYCIORYS (CV), LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.

  • WYNAGRODZENIE ZASADNICZE - 7 000,00 ZŁ. BRUTTO + DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia związanego z remontami statków

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość procesów remontów statków, procedur;
  • Znajomość prawa zamówień publicznych;
  • Znajomość podstaw budowy statków;
  • Znajomość obsługi komputera;
  • Obsługa pakietu Office;
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Dyplom na poziomie zarządzania mechanik okrętowy;
  • Znajomość przepisów PRS.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dyplomu na poziomie zarządzania mechanik okrętowy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty należy przesłać na adres:


    Urząd Morski w Szczecinie
    Pl. Stefana Batorego 4
    70-207 Szczecin

    lub złożyć osobiście w Kancelarii Urzędu I piętro, pokój 130

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA naczelnik wydziału Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA asystent laboratoryjny

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-07-09

    do końca oferty: 52 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    No Fluff Jobs opublikował wyniki raportu "Rynek pracy IT 2024/2025". Opracowanie rzuca światło na sytuację w branży, wyjawiając szczegóły dotyczące m.in. oferowanych pracownikom zarobków, benefitów pozapłacowych oraz udogodnień w ...

    Rozpoczął się Nowy Rok, a z nim realizacja nowych planów. Lista noworocznych postanowień jest często bardzo długa, a większość z nich porzucamy już w połowie stycznia. Co zrobić, aby tym razem było inaczej? Na to pytanie postarają ...

    Wysokość płacy minimalnej to aktualnie gorący temat w Polsce. W 2023 roku mieliśmy do czynienia z dwukrotną podwyżką minimalnego wynagrodzenia. Taka sytuacja będzie miała miejsce również w 2024 roku.

    Rozwiązanie umowy o pracę w sposób niezgodny z prawem może prowadzić do różnych konsekwencji dla pracodawcy. "Może on zostać zobowiązany do zapłaty odszkodowania za niezgodne z prawem rozwiązanie stosunku pracy na podstawie przepisów ...

    Samozatrudnieni coraz częściej szukają sposobów na odpoczynek od pracy, jednak prawo nie przewiduje dla nich urlopu w taki sposób, jak dla pracowników etatowych. Wyjaśniamy, jakie mechanizmy prawne, podatkowe i organizacyjne umożliwiają ...