Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Service Process Lead - Major Incident Management
wygasło z dniem 2022-05-21
Ta propozycja była złożona przez Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- oferta zamieszczona przez pracodawcę została wycofana z naszej bazy
- firma zakończyła proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość osób
- ogłoszeniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- niewłaściwy adres WWW ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Service Process Lead - Major Incident Management, zajrzyj tutaj: Praca Service Process Lead - Major Incident Management
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne ogłoszenia, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Java Developer
- Ślusarz narzędziowy
- Mechanik diagnosta samochodowy
- Help Desk Agent ze znajomością j. chińskiego
- Starszy specjalista / ekspert ds. modeli kosztów jednostkowych
- Maszynista pojazdów trakcyjnych
- Pracownik ds. rozliczeń środków trwałych w budowie
- Specjalista ds. obsługi kontraktów
- Junior Cash Collector with German
- Audytor wewnętrzny