eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Suwałkiinformatyk

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

informatyk

Lokalizacja:

Suwałki

podlaskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Archiwum Państwowe w Suwałkach

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

informatyk Dział administracyjno-gospodarczy

16-400 Suwałki ul. T. Kościuszki 69

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zarządzanie Środowiskiem Sieciowym i Sprzętem IT. Administracja i utrzymanie sieci teleinformatycznej (LAN/WLAN) oraz nadzór nad sprzętem komputerowym (stacje robocze, serwery, urządzenia peryferyjne) w celu zapewnienia ich optymalnej dostępności, bezpieczeństwa i efektywności Archiwum.
  • Zarządzanie Infrastrukturą Systemów i Usług Chmurowych. Administracja lokalnym kontrolerem domeny (Active Directory) oraz zarządzanie środowiskiem usług chmurowych (np. tenant Office 365/Microsoft 365). Administrowanie i rozwój systemów informatycznych, mające na celu zapewnienie ciągłości działania oraz optymalnej wydajności procesów realizowanych w Archiwum.
  • Świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników wewnętrznych, obejmującego rozwiązywanie bieżących problemów sprzętowych i programowych, w celu zapewnienia ciągłości i efektywności pracy realizowanych przez nich zadań służbowych.
  • Pełnienie funkcji Lokalnego Administratora Systemów Zewnętrznych i Dziedzinowych (np. ZOSiA, ADE), w tym zarządzanie kontami, uprawnieniami.
  • Realizacja i nadzór nad procedurami tworzenia, weryfikacji i przechowywania kopii zapasowych (backup) kluczowych systemów, w szczególności Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD-PUW), w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odtwarzalności danych w przypadku awarii.
  • Współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) oraz innymi podmiotami odpowiedzialnymi za bezpieczeństwo, w celu opracowywania, aktualizowania i egzekwowania wewnętrznych polityk bezpieczeństwa informacji oraz procedur ochrony danych osobowych (RODO).
  • Aktywna współpraca i koordynacja działań z innymi współadministratorami w ramach zarządzania i utrzymania środowiska usług chmurowych multi-tenant Office 365/Microsoft 365, w celu zapewnienia spójności konfiguracji i bezpieczeństwa.
  • Współpraca techniczna z administratorami sieci rozległej (WAN) oraz operatorami zewnętrznymi w zakresie zapewnienia stabilnej i bezpiecznej komunikacji jednostki z infrastrukturą centralną oraz zasobami zewnętrznymi.


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa,

  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,

  • wymagająca wysiłku fizycznego lub innych rodzajów obciążeń dla organizmu pracownika (np. długotrwała pozycja siedząca),

  • stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku,

  • winda dostępna w budynku.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Zaawansowana znajomość administracji systemami operacyjnymi (głównie Windows Server i stacje robocze).
  • Praktyczna umiejętność zarządzania środowiskiem domenowym Active Directory (kontroler domeny).
  • Wiedza w zakresie konfiguracji i utrzymania sieci teleinformatycznych (LAN/WAN/WLAN), protokołów sieciowych TCP/IP oraz podstaw bezpieczeństwa sieciowego (firewall, routing).
  • Praktyczna znajomość systemów Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD).
  • Umiejętność diagnozowania, naprawy i serwisowania sprzętu IT (serwery, komputery, urządzenia peryferyjne).
  • Znajomość zagadnień związanych z wirtualizacją (np. Hyper-V)
  • Doświadczenie w administracji usługami chmurowymi Microsoft 365 (Office 365).
  • Kompetencje miękkie: współpraca, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Podstawowa znajomość norm i procedur w zakresie bezpieczeństwa informacji oraz ochrony danych osobowych (RODO).
  • Praktyczna znajomość kluczowych systemów dziedzinowych używanych w sieci Archiwów (np. ZOSiA, ADE).
  • Doświadczenie w administracji sieciowymi pamięciami masowymi (NAS).
  • Praktyczna znajomość konfiguracji i administracji urządzeniami Fortinet (FortiGate).
  • Znajomość zasad działania i obsługa specjalistycznych urządzeń akwizycji obrazu (np. skanery dziełowe, skanery wielkoformatowe).
  • Podstawowa wiedza na temat digitalizacji zbiorów oraz standardów metadanych wykorzystywanych w archiwistyce.
  • Kompetencje miękkie: Zdolność do precyzyjnego i zwięzłego formułowania komunikatów technicznych w sposób zrozumiały dla osób nietechnicznych. Gotowość do przejmowania inicjatywy w zakresie proponowania i wdrażania nowych rozwiązań technologicznych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-01
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Suwałkach
    ul. Kościuszki 69
    16-400 Suwałki
    SEKRETARIAT

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-11-19

    do końca oferty: 60 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Informatyka / Telekomunikacja

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Umowa B2B daje większą swobodę niż etat, ale pozbawia wielu przywilejów pracowniczych. Radca prawny Katarzyna Siwiec wyjaśnia, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kontraktu, jakie zapisy wprowadzić, by zadbać o własne bezpieczeństwo oraz ...

    Rozpoczął się Nowy Rok, a z nim realizacja nowych planów. Lista noworocznych postanowień jest często bardzo długa, a większość z nich porzucamy już w połowie stycznia. Co zrobić, aby tym razem było inaczej? Na to pytanie postarają ...

    Od 1 stycznia minimalna stawka za godzinę pracy wzrośnie do 30,50 zł brutto. No Fluff Jobs sprawdził, kto już teraz otrzymuje zbliżone wynagrodzenie godzinowe, a kto może liczyć na najwyższe stawki.

    Badania Eurostatu, McKinsey oraz Upwork wskazują, że rośnie liczba wolnych strzelców na świecie. To wymusza na rządach poszczególnych krajów wdrażanie regulacji w zakresie opodatkowania, prawa pracy oraz ubezpieczeń zdrowotnych i ...

    1636 zł - tyle od 1 kwietnia wypłaci ZUS z tytułu jednorazowego odszkodowania za każdy procent uszczerbku na zdrowiu. To o 205 zł więcej niż do tej pory. Odszkodowanie przysługuje każdej osobie ubezpieczonej, która na skutek wypadku przy ...