eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Skierniewice › Obsługa klienta biznesowego w dziale logistyki - praca z językiem niemieckim (Łódź)

Kto szuka:

L.M. Group Poland

Stanowisko:

Obsługa klienta biznesowego w dziale logistyki - praca z językiem niemieckim (Łódź)

Lokalizacja:

Skierniewice

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Obsługa klienta biznesowego w dziale logistyki - praca z językiem niemieckim (Łódź)

Jesteśmy międzynarodową agencją rekrutacyjną powstałą w 1987 roku w Izraelu, a obecną w Polsce od 2014 roku. Specjalizujemy się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Nasza siedziba zlokalizowana jest w Poznaniu, ponadto mamy oddziały w Warszawie, Gdańsku oraz we Wrocławiu.
Obecnie dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży BPO/SSC pooszukujemy kandydatów na stanowisko w obsłudze klienta biznesowego, dział finansowo-księgowy.

Obsługa klienta biznesowego w dziale logistyki - praca z językiem niemieckim (Łódź)

Numer referencyjny: MAKO

Miejsce pracy: Skierniewice

Obowiązki:

  • Przetwarzanie i potwierdzanie potwierdzeń zamówień w systemie
  • Działania spedycyjne
  • Sprawdzanie i ustalanie priorytetów
  • Ustalanie terminów dostaw z dostawcami
  • Rozwiązywanie zablokowanych faktur, zgodnie z płatnościami
  • Codzienny kontakt z dostawcami i klientem w języku niemieckim

Wymagania:

  • język niemiecki i angielski (minimum B2)
  • około 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Zorientowanie na klienta i umiejętność nawiązywania pozytywnych kontaktów
  • Obsługa zaplanowanych zadań i zadań ad-hoc
  • Umiejętności analityczne i organizacyjne
  • Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem

Oferta naszego klienta:

  • Stabilne zatrudnienie oraz pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, możliwość wyboru benefitów i inne),
  • Umowę o pracę (od pierwszego dnia zatrudnienia)
  • Możliwość wykonywania obowiązków w trybie hybrydowym z biura w Łodzi
  • Jasna ścieżka kariery, możliwości podnoszenia kompetencji

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-31

do końca oferty: 44 dni

pracodawca: L.M. Group Poland

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Coraz więcej zwolnień grupowych

    Coraz więcej zwolnień grupowych

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

  • Zatrudnianie młodocianych. O czym powinni wiedzieć rodzice?

    Zatrudnianie młodocianych. O czym powinni wiedzieć rodzice?

    W Polsce widok pracującego nastolatka wciąż nie jest tak powszechny, jak w innych krajach europejskich, choć prawo pozwala na ich zatrudnianie. Przepisów dotyczących zatrudniania nieletnich nie znają także rodzice. Na jaką ochronę prawną ...

  • Praca i zarobki w IT w I kw. 2024: przyszłość programistów niepewna?

    Praca i zarobki w IT w I kw. 2024: przyszłość programistów niepewna?

    Jeszcze kilka lat temu specjalizacje związane z programowaniem były gwarancją wysokich zarobków i dużego wyboru ofert pracy. Z danych No Fluff Jobs za I kwartał 2024 roku wynika, że przyszłość programistów nie jest już tak pewna. Spada ...

  • Kontrola zwolnienia lekarskiego przez ZUS. Co nam grozi, gdy nie ma nas w domu?

    Kontrola zwolnienia lekarskiego przez ZUS. Co nam grozi, gdy nie ma nas w domu?

    Prawidłowość wykorzystania zwolnień lekarskich kontrolowana jest przez ZUS, ale także przez pracodawcę, jeśli zatrudnia ponad 20 osób. Czy ZUS zapowiada wizytę kontrolera? Co zrobić gdy w trakcie tej wizyty nie było nas w domu?

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...