eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Siedlce › Asystent klienta

Kto szuka:

PKO Bank Polski

Stanowisko:

Asystent klienta

Numer referencyjny:

39630

Lokalizacja:

Siedlce

mazowieckie

Firma oferuje:

W PKO Banku Polskim masz na dzień dobry:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie,
  • przyjazne środowisko pracy,
  • dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego.

W naszym zespole na co dzień:

  • witasz klientów przychodzących do oddziału,
  • udzielasz informacji oraz proponujesz najlepsze rozwiązanie obsługi klienta,
  • budujesz dobrą atmosferę z klientem.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • jesteś osobą zaangażowaną,
  • lubisz rozmawiać, poprawnie się wysławiasz i potrafisz słuchać,
  • masz pozytywne nastawienie i motywację do działania.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-16

do końca oferty: 18 dni

pracodawca: PKO Bank Polski

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Coraz więcej zwolnień grupowych

    Coraz więcej zwolnień grupowych

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

  • Którzy pracownicy powinni domagać się audytu bezpieczeństwa pracy?

    Którzy pracownicy powinni domagać się audytu bezpieczeństwa pracy?

    Audyt bezpieczeństwa to kompleksowa analiza warunków pracy oceniająca stan bezpieczeństwa i higieny pracy w danej firmie. Składa się on z wielu elementów i obszarów np. weryfikacji procesów, stanu maszyn i urządzeń, zabezpieczenia ...

  • Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Jak przygotować się do trudnej rozmowy w pracy i nie tylko?

    Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...

  • Zmiana pracy: czego unikać lub nie podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

    Zmiana pracy: czego unikać lub nie podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

    Badanie zrealizowane przez serwis Aplikuj.pl rzuca światło na podejście Polaków do zmiany pracy oraz częstotliwość podejmowania decyzji w tym zakresie. Okazuje się, że większość z nas zdecydowała się na taki krok od 4 do 9 razy w ...

  • Oszustwa internetowe: uwaga na atrakcyjne oferty pracy!

    Oszustwa internetowe: uwaga na atrakcyjne oferty pracy!

    Doniesienia z Wielkiej Brytanii wskazują na ogromny wzrost oszustw internetowych wycelowanych w osoby poszukujące pracy. Okazuje się, że tylko na przestrzeni ostatnich dwóch lat ich liczba powiększyła się aż o 300%. Proceder ten ...