Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Lokalizacja:
Rzeszów
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/1904
Obowiązki:
- telefoniczna obsługa klientów
- wystawiianie dokumentów sprzedażowych
- obsługa procesu realizacji zamówień
- obsługa reklamacji
- przygotowywanie ofert i cenników
- obsługa zamówień internetowych
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, inne, kierunek: Informatyka
Pozostałe wymagania:
- Wymagania: - biegła obsługa komputera i swobodne poruszanie się w Internecie - komunikatywność - bardzo dobra organizacja pracy,samodzielność, dokładność - umiejętność pracy w zespoleMile widziane: - umiejętność tworzenia grafiki reklamowej - znajomość zagadnień z dziedziny sprzedaży internetowej (sklepy www, portale aukcyjne) - podstawy księgowości Oferujemy:- pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku- umowę o pracę na pełen etat (po okresie próbnym)- stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku- młody zespół sympatycznych ludz- możliwość realizacji własnych pomysłów- dodatki z funduszu socjalnego - szkolenie w zakresie produktów firmy i wykonywanych działań - możliwość zdobycia cennego doświadczenia
Miejsce pracy: BIZNESOWA 6, 35-213 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »