Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Lokalizacja:
Rzeszów
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/2515
Obowiązki:
Obsługa pacjentów stacjonarnie i telefonicznie; Rejestrowanie i informowanie pacjentów stacjonarnie, telefonicznie i internetowo; odpisywanie na maile; dbanie o wizerunek firmy, prowadzenie socjal mediów; wykonywanie rolek, postów, stories; Prowadzenie dokumentacji firmy; realizacja zamówień sklepu internetowego; dbanie o stany magazynowe firmy w tym zamówienia; załatwianie prostych spraw urzędowych; obsługa urządzeń biurowych; samodzielne dbanie o wizerunek firmy, sprawy administracyjne firmy i komunikację z klientami (pacjentami i kontrahentami).
Wymagania:Wymagania konieczne:
Języki:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Umiejętności i uprawnienia:
- biegła obsługa komputera, Internetu, Pakiet Office (WORD, EXCEL)
- dobra organizacja pracy
- KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
- wymagane orzeczenie o niepełnosprawności biegła obsługa socjal mediów (Instagram, Tiktok, Facebook), tworzenie rolek i postówWymagany miły głos, poprawność językowa, język polski - biegły.Wymagana pracowitość, uprzejmość oraz kultura osobista, prezencja, miłe i spokojne usposobienie.
Miejsce pracy: Jarosława Dąbrowskiego 31, 35-036 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »