PracaOferty pracy RzeszówSPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Lokalizacja:

Rzeszów

podkarpackie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/2515


Obowiązki:

Obsługa pacjentów stacjonarnie i telefonicznie; Rejestrowanie i informowanie pacjentów stacjonarnie, telefonicznie i internetowo; odpisywanie na maile; dbanie o wizerunek firmy, prowadzenie socjal mediów; wykonywanie rolek, postów, stories; Prowadzenie dokumentacji firmy; realizacja zamówień sklepu internetowego; dbanie o stany magazynowe firmy w tym zamówienia; załatwianie prostych spraw urzędowych; obsługa urządzeń biurowych; samodzielne dbanie o wizerunek firmy, sprawy administracyjne firmy i komunikację z klientami (pacjentami i kontrahentami).



Wymagania:Wymagania konieczne:

Języki:

  • polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący

Umiejętności i uprawnienia:

  • biegła obsługa komputera, Internetu, Pakiet Office (WORD, EXCEL)
  • dobra organizacja pracy
  • KOMUNIKATYWNOŚĆ

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • wymagane orzeczenie o niepełnosprawności biegła obsługa socjal mediów (Instagram, Tiktok, Facebook), tworzenie rolek i postówWymagany miły głos, poprawność językowa, język polski - biegły.Wymagana pracowitość, uprzejmość oraz kultura osobista, prezencja, miłe i spokojne usposobienie.


Miejsce pracy: Jarosława Dąbrowskiego 31, 35-036 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca



© Kasat Sp. z o.o.