Kto szuka:
AGATA Spółka Akcyjna
Stanowisko:
Specjalista ds. Reklamacji
Lokalizacja:
Radom
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta;
- Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza);
- Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;
- Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie klientowi.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
- Umiejętności obsługi komputera;
- Bardzo dobrych umiejętności komunikacyjne;
- Samodzielności i dokładności;
- Wysokiej kultury osobistej.
Firma oferuje:
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość rozwoju;
- Premia retencyjna;
- System wdrożenia pracownika;
- Prywatna opieka medyczna Medicover;
- Pakiet sportowy Medicover Sport;
- Grupowe ubezpieczenie zdrowotne;
- Wczasy pod gruszą;
- Bonus Bożonarodzeniowy;
- Zniżki pracownicze;
- Prezent urodzinowy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Pojawił się pomysł, aby umowa o pracę stanowiła jedyną z dopuszczalnych form zatrudniania cudzoziemców. Jak nietrudno się domyślić, budzi on ożywioną dyskusję i spore kontrowersje. Konfederacja Lewiatan jest jego przeciwniczką ...
Mediana wynagrodzeń w województwie mazowieckim w 2023 roku wyniosła 8 317 PLN brutto i była wyższa o ponad 1 000 PLN od mediany dla całego kraju.
Prawo niezmiennie pozostaje jednym z najchętniej wybieranych kierunków studiów w Polsce. Potwierdzają to dane z raportu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, dotyczące wyników rekrutacji na rok akademicki 2023/2024, podczas której ...
Badania Eurostatu, McKinsey oraz Upwork wskazują, że rośnie liczba wolnych strzelców na świecie. To wymusza na rządach poszczególnych krajów wdrażanie regulacji w zakresie opodatkowania, prawa pracy oraz ubezpieczeń zdrowotnych i ...
2 dni wolnego od pracy z powodu siły wyższej - ten przywilej pracowniczy wzbudza wśród pracodawców coraz więcej emocji. Ich zdaniem jest nieprecyzyjny i może być nadużywany. Co na to eksperci?