Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. zamówień publicznych
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Analiza i opracowanie dokumentacji przetargowej pod kątem formalno-prawnym zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Prowadzenie korespondencji z zamawiającymi oraz nadzorowanie terminów składania wniosków i ofert.
- Współpraca przy kosztorysowaniu ofert oraz przygotowywanie zapytań ofertowych do podwykonawców.
- Udział w negocjacjach z podwykonawcami i analizowanie rynku w celu sporządzania raportów.
- Pozyskiwanie i archiwizowanie referencji.
- Koordynacja działań wewnętrznych w organizacji i realizacja indywidualnych planów sprzedażowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży opartej na przepisach Prawa Zamówień Publicznych.
- Znajomość prowadzenia postępowań przetargowych i regulaminowych.
- Biegła obsługa pakietu MS Office.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne.
- Terminowość, dokładność oraz wysoka kultura osobista.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Chęć rozwoju osobistego i zawodowego.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Rozwój zawodowy i cenne doświadczenie w dynamicznym środowisku.
- System premiowy oparty na wynikach sprzedażowych oraz nagrody roczne, w tym wyjazdy zagraniczne.
- Niezbędne narzędzia pracy oraz atrakcyjny program benefitów: karta Multisport, pakiet medyczny.
- Przyjazną atmosferę pracy z szacunkiem dla wartości pracowników.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »