Kto szuka:
PKO Bank Polski
Stanowisko:
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych
Numer referencyjny:
43468
Lokalizacja:
Gdynia, Jerzego Waszyngtona 17
pomorskie
Wymagania stawiane pracownikowi:
na czas określony
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Firma oferuje:
Na co dzień w naszym zespole:
- zajmujesz się zgłoszeniami dotyczącymi bieżącej obsługi wszystkich produktów, z których korzystają przedsiębiorstwa i korporacje,
- rozpatrujesz reklamacje,
- sporządzasz dokumenty na potrzeby klienta np. opinie bankowe, zaświadczenia,
- zapewniasz kompleksową obsługę klientów, którymi się opiekujesz z wykorzystaniem głównie telefonu, email,
- wspierasz klientów w obsłudze bankowości elektronicznej,
- współpracujesz z wieloma jednostkami w banku.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym,
- posiadasz doświadczenie w pracy z klientem,
- wiesz, jak dobrze zorganizować własną pracę i potrafisz pracować w zespole,
- efektywnie działasz pod presją czasu,
- nie boisz się nowych wyzwań.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »