Kto szuka:
LUX MED Sp. z o.o.
Stanowisko:
Kierownik Zespołu Raportów i Analiz w Contact Center
Lokalizacja:
Białystok, ul. Fabryczna 4
podlaskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- zarządzanie środowiskiem raportowym obszaru Contact Center LUX MED,
- prognozowanie wolumenów telefonów i zadań, estymowanie głównych wskaźników oraz zapotrzebowania na godziny grafikowe pracowników CC,
- tworzenie i generowanie raportów cyklicznych i ad hoc w zakresie efektywności, jakości i skuteczności pracy CC,
- tworzenie grafików pracy i rozliczanie systemów premiowych,
- automatyzacja i optymalizacja rozwiązań raportowych oraz dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb,
- zarządzanie pracą zespołu złożonego z analityków i osób zajmujących się grafikami pracy,
- udział w inicjatywach i projektach rozwoju systemów wspierających procesy obsługowe,
- wsparcie raportowe dla innych działów współpracujących z Contact Center.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- biegłość w tworzeniu raportów i analiz w oparciu o Excel, SQL, Power BI,
- doświadczenie w automatyzacji i optymalizacji środowiska raportowego,
- umiejętność przewidywania i szybkiego reagowania na dynamicznie zmieniające się otoczenie biznesowe,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem i delegowaniu zadań,
- komunikatywność, kreatywność oraz inicjatywa we wdrażaniu zmian,
- doświadczenie w pracy w Contact Center będzie ważnym atutem.
- pracę w stabilnej, szybko rozwijającej się i największej firmie na rynku prywatnej opieki zdrowotnej,
- przyjazną atmosferę pracy i możliwość rozwijania swoich kompetencji,
- szeroki zakres benefitów,
- możliwość pracy hybrydowej i samodzielność w zarządzaniu swoim czasem pracy.
Firma oferuje:
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »