Kto szuka:
ALDESA POLSKA SERVICES Sp. z o.o.
Stanowisko:
Koordynator Prac Budowlanych
Lokalizacja:
Płock
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Sprawdzanie zgodności prac konstrukcyjnych z projektem budowlanym.
- Bieżąca kontrola postępów budowy na miejscu realizacji inwestycji.
- Dbanie o przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej na placu budowy.
- Współpraca z Kierownikiem Budowy w celu efektywnego zarządzania wyznaczonym obszarem projektu.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie techniczne (minimum średnie).
- Doświadczenie w nadzorze lub koordynacji prac budowlanych.
- Prawo jazdy kat. B.
- Dobra znajomość narzędzi biurowych, w szczególności MS Office.
- Odpowiedzialność, sumienność i dobra organizacja pracy.
- Umiejętność pracy w zespole i skuteczna komunikacja.
- Mile widziane podstawy języka angielskiego.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznym środowisku pracy.
- Możliwość rozwijania umiejętności technicznych i awansu w strukturach firmy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet dodatkowych benefitów, takich jak opieka medyczna, karta sportowa oraz szkolenia językowe.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »