eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Płockasystent

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

asystent

Lokalizacja:

Płock

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Krajowa Informacja Skarbowa

Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

asystent do spraw wydawania interpretacji indywidualnych w Pierwszym Dziale Wydawania Interpretacji Indywidualnych KDIP3-1

43-300 Bielsko-Biała ul. Warszawska 5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Opracowuje interpretacje przepisów prawa podatkowego w indywidualnych sprawach w celu udzielenia odpowiedzi na wnioski zainteresowanych
  • Opracowuje odpowiedzi na środki odwoławcze, w tym skargi na wydane interpretacje indywidualne kierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego, w celu obrony zaskarżonego rozstrzygnięcia
  • Prowadzi rejestr spraw przy użyciu programu komputerowego wspomagającego obieg dokumentów
  • Przygotowuje wystąpienia o zajęcie stanowiska w zakresie zagadnień związanych z wydanymi rozstrzygnięciami zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Współpracuje przy opracowywaniu skarg kasacyjnych kierowanych do Naczelnego Sądu Administracyjnego w celu obrony wydanej interpretacji indywidualnej uchylonej przez Wojewódzki Sąd Administracyjny
  • Przygotowuje i prowadzi szkolenia kaskadowe w celu przekazania zdobytej wiedzy pozostałym pracownikom


Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:



  • Stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

  • Rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie

  • Wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku nie niższe niż 7297,36  zł brutto

  • Dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy

  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”)

  • Nagrody jubileuszowe

  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych

  • Ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 7:00 a 8:00

  • Pokój śniadaniowy w miejscu pracy

  • Miejsce na rowery

  • Możliwość korzystania z parkingu samochodowego

  • Dobra lokalizacja w pobliżu dworca PKP i PKS

  • Otwartą i przyjazną atmosferę w pracy

  • Pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach

  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie

  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

  • Możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową
     


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Praca administracyjno-biurowa

  • Praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu

  • Podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka
     


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Praca w budynku V piętrowym

  • Przestrzeń pracy KIS to: przyziemie, I, III, IV, V piętro

  • Budynek wyposażony w dwa dźwigi osobowe

  • Wejście główne posiada podjazd zewnętrzny dla osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku

  • Węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku: przyziemie, III i IV piętro

  • Miejsce parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami (art. 2 pkt 3, ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Dz.U. z 2024 r. poz. 1411) m.in. osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku – przed budynkiem

  • Budynek, otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy nie są dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami – głównie osób z niepełnosprawnością



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Osoba podejmująca zatrudnienie w służbie cywilnej nie może prowadzić działalności gospodarczej na własny rachunek lub wspólnie z innymi osobami, a także zarządzać taką działalnością lub być przedstawicielem czy pełnomocnikiem w prowadzeniu takiej działalności oraz podlega innym ograniczeniom, o których mowa w art. 4 w związku z art. 2 pkt 2b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej, przez osoby pełniące funkcje publiczne (Dz.U. z 2023 r. poz. 1090 ze zm.).


O terminie i sposobie przeprowadzenia postępowania selekcyjnego kandydaci spełniający wymagania niezbędne określone w ogłoszeniu będą informowani telefonicznie w terminie późniejszym.


Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.


W Krajowej Informacji Skarbowej obowiązuje procedura dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa. Informacja o procedurze jest dostępna na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (https://www.kis.gov.pl/kontakt/dane-teleadresowe), pod hasłem: Zgłoszenia sygnalne Komunikat.


Oferty złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane.


List motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.


Wzory oświadczeń umieszczone są na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen).


Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych podlegają usunięciu/zniszczeniu, o którym mowa w Zarządzeniu  Nr 19/2022 Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z dnia 7 października 2022 r. w sprawie wprowadzenia Instrukcji przeprowadzenia naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej w Krajowej Informacji Skarbowej.


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. +48 33 472 7964.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość obowiązujących przepisów prawa podatkowego w szczególności w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz Ordynacji podatkowej
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność prostego i precyzyjnego formułowania odpowiedzi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Rzetelność
  • Odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność analitycznego myślenia i formułowania wniosków
  • Kreatywność, umiejętność argumentowania


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • List motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane
  • W przypadku dołączenia kopii dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymagań formalnych sporządzonych w języku obcym należy przedstawić ich tłumaczenia przez tłumacza przysięgłego na język polski
  • Oświadczenie osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór oświadczenia opublikowano w Dz. U. z 2017 r. poz. 423 oraz udostępniono do pobrania na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen)
  • Wzory oświadczeń umieszczone są na stronie BIP Krajowej Informacji Skarbowej (http://www.kis.gov.pl/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-10-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Krajowa Informacja Skarbowa
    ul. Warszawska 5
    43-300 Bielsko-Biała
    z dopiskiem „oferta pracy – asystent KDIP3-1”

    – osobiście w kancelarii Krajowej Informacji Skarbowej w Bielsku-Białej, ul. Warszawska 5,
    – nie podlegają rozpatrzeniu oferty składane drogą elektroniczną, z wyjątkiem dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym – oferty prosimy przesyłać na adres elektronicznej skrzynki podawczej
    ePUAP: /KIS/SkrytkaESP

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA młodszy archiwista Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA starszy asystent

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-10-17

    do końca oferty: 58 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Specjaliści od sztucznej inteligencji są wynagradzani coraz lepiej. Z szacunków No Fluff Jobs wynika, że ich zarobki od początku roku wzrosły nawet o 16,6 proc. Na jedną ofertę pracy z kategorii AI kandydaci składają ponad 30 CV.

    2 dni wolnego od pracy z powodu siły wyższej - ten przywilej pracowniczy wzbudza wśród pracodawców coraz więcej emocji. Ich zdaniem jest nieprecyzyjny i może być nadużywany. Co na to eksperci?

    Samozatrudnieni coraz częściej szukają sposobów na odpoczynek od pracy, jednak prawo nie przewiduje dla nich urlopu w taki sposób, jak dla pracowników etatowych. Wyjaśniamy, jakie mechanizmy prawne, podatkowe i organizacyjne umożliwiają ...

    Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...

    Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przygotowało projekt nowelizacji [1], który pozwoli inspektorom Państwowej Inspekcji Pracy natychmiast decydować, czy umowy cywilnoprawne, takie jak umowa zlecenia lub o dzieło, powinny zostać ...