Kto szuka:
Smart-HR
Stanowisko:
Specjalista ds. Zakupów
Lokalizacja:
Orzesze
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Kompleksową realizację procesów zakupowych,
- Wyszukiwanie i ocenę dostawców oraz nawiązywanie długoterminowej współpracy,
- Prowadzenie negocjacji oraz inicjowanie działań zmierzających do redukcji kosztów,
- Planowanie potrzeb materiałowych oraz analizę BOM,
- Monitorowanie sytuacji rynkowej i wdrażanie efektywnych rozwiązań zakupowych,
- Przegląd i ocenę ofert handlowych pod względem technicznym i ekonomicznym,
- Współpracę z działem R&D i produkcją,
- Pracę z dokumentacją techniczną, w tym interpretację rysunków i specyfikacji.
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
- Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
- Umiejętności budowania trwałych relacji z dostawcami,
- Praktycznego doświadczenia w prowadzeniu negocjacji,
- Umiejętności analizy danych i podejmowania decyzji w oparciu o konkretne dane,
- Znajomości rysunku technicznego i umiejętności interpretacji dokumentacji technicznej,
- Swobodnej komunikacji w języku angielskim (min. B2),
- Samodzielności, dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności wyznaczania priorytetów,
- Biegłości w obsłudze arkuszy kalkulacyjnych z dużą ilością danych.
Pracodawca oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat,
- Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o globalnym charakterze,
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- Pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, paczki świąteczne, kursy językowe, program poleceń pracowniczych),
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i kursach.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »