eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Opoleinspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Opole

opolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw odszkodowań - ustalanie odszkodowania za nieruchomości przeznaczone na cele inwestycji liniowych Wydział Infrastruktury i Nieruchomości, Oddział Odszkodowań

45-082 Opole ul. Piastowska 14

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowuje decyzje administracyjne,
  • Przygotowuje postanowienia o zatwierdzeniu ugody administracyjnej w sprawach ustalenia odszkodowania za przyjęte z mocy prawa nieruchomości przeznaczone pod inwestycje infrastrukturalne
  • Przygotowuje decyzje administracyjne o wygaśnięciu zarządu w odniesieniu do gruntów w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe w trybie ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie lotnisk użytku publicznego, ustawy o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu i ustawy o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych
  • Obsługuje klientów udzielając w ramach prowadzonych postępowań należytych i wyczerpujących informacji, wskazówek, informacji w sprawach dotyczących gospodarki nieruchomościami a także informując o konieczności podjęcia określonych działań


Warunki pracy


  • Praca w siedzibie Urzędu

  • Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy

  • Warunki architektoniczne budynku Urzędu:praca na IV piętrze budynku, winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych

  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami i przepisów wykonawczych do tej ustawy,
  • Znajomość ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
  • Znajomość ustawy z dnia 8 lipca 2010 r. o szczególnych zasadach przygotowania do realizacji inwestycji w zakresie budowli przeciwpowodziowych
  • Znajomość ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym
  • Znajomość ustawy z dnia 12 lutego 2009 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie lotnisk użytku publicznego
  • Znajomość ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych
  • Znajomość ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną
  • Znajomość ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu
  • Znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
  • Znajomość ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
  • Umiejętność stosowania prawa w praktyce
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach nieprzewidywalnych
  • Otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią procedury dokonywania wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu dostępnej na stronie internetowej Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego: https://www.gov.pl/web/uw-opolski/sygnalisci---wewnetrzne-zgloszenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-06-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Opolski Urząd Wojewódzki, Sekretariat Dyrektora Generalnego, pok.251,
    ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-06-23

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Transformacja cyfrowa i rozwój nowych technologii powodują, że firmy poszukują specjalistów łączących wiedzę finansową z kompetencjami technologicznymi. A jakie wynagrodzenia oferują takim ekspertom? Z danych Manpower wynika, że młodszy ...

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 8140,98 zł brutto.

    Początek nowego roku to dobry moment na szukanie nowej pracy. Kandydaci do pracy powinni jednak zachować czujność, ponieważ cyberprzestępcy chętnie wykorzystują procesy rekrutacyjne do kradzieży danych osobowych. Jak bezpiecznie rekrutować ...

    Pojawił się pomysł, aby umowa o pracę stanowiła jedyną z dopuszczalnych form zatrudniania cudzoziemców. Jak nietrudno się domyślić, budzi on ożywioną dyskusję i spore kontrowersje. Konfederacja Lewiatan jest jego przeciwniczką ...

    Wysokość wynagrodzeń członków zarządów spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od lat budzi wiele emocji. U przeciętnego obserwatora oburzenie wywołują stawki, jakie osiągają menedżerowie najwyższych ...