Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży
Lokalizacja:
Olsztyn
warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Przetwarzanie zamówień i transakcji sprzedażowych
- Wprowadzanie danych do firmowego systemu informatycznego
- Bieżąca obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz partnerami biznesowymi
- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
- Wystawianie korekt dokumentów sprzedażowych
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP (mile widziana znajomość COMARCH CDN XL)
- Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Word i Excel; znajomość Microsoft Exchange i SharePoint będzie dodatkowym atutem
- Sprawna obsługa komputera i oprogramowania biurowego
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- Doskonała organizacja czasu pracy i wysoka odpowiedzialność
- Komunikatywność, cierpliwość oraz umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
- Wykształcenie minimum średnie
Firma oferuje:
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełen etat
- Pracę zmianową w godzinach 7:00-15:00 lub 10:00-18:00
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach
- Pakiet medyczny
- Dostęp do atrakcyjnego ubezpieczenia grupowego oraz pakietów sportowych
- Komfortowe warunki pracy z nowoczesnymi narzędziami i oprogramowaniem
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »