eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Olsztyn › KSIĘGOWA

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

KSIĘGOWA

Lokalizacja:

Olsztyn

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/24/0502


Obowiązki:

Dokonywanie zapisów w księgach rachunkowych prowadzonych w wersji komputerowej w Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Olsztynie. Dekretacja dokumentów księgowych.
Przygotowywanie danych do sprawozdań budżetowych i finansowych. Sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej wobec ZUS i Urzędu Skarbowego. Sporządzanie list płac. Prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników Kolegium. Przygotowywanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu. Przygotowywanie odcinków płacowych dla pracowników Kolegium. Przygotowywanie pism do stron w sprawie zwrotu kosztów postępowania sądowego i kasacyjnego. Prowadzenie ewidencji wypłacanych zasiłków rodzinnych, chorobowych opiekuńczych i innych, w tym kompletowanie dokumentów źródłowych do przyznawania zasiłków. Archiwizacja dokumentacji księgowej i płacowej zgodnie z obowiązującymi normami kancelaryjno-archiwalnymi. Przenoszenie przygotowanych akt do archiwum zakładowego.
Więcej szczegółów na stronie : https://olsztyn.sko.gov.pl/zamowienia-publiczne-ogloszenia/ogloszenia-rozne
Godziny pracy 7:30-15:30.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • **Obsługa komputera

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące, kierunek: ekonomiczne

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania związane ze stanowiskiem pracy, na które przeprowadzony jest konkurs:- obywatelstwo polskie,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wykształcenie co najmniej średnie.Umiejętność obsługi komputera.Wymagania dodatkowe:- preferowane co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy księgowego.Znajomość ustawy o finansach publicznych, rachunkowości, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, ordynacji podatkowej, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o systemie ubezpieczeń społecznych,o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych. Znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, płacowych oraz prawa pracy. Biegła obsługa komputera w tym znajomość programów: Word, Excel, PŁATNIK, programów finansowo- księgowo-płacowych, ProgMan i e-PUAP. Umiejętność pracy w systemie nowej bankowości elektronicznej NBP.Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych. Doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych.Nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista. Odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań. Dyspozycyjność.


Miejsce pracy: Kajki 10/12, 10-547 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny.2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.3. Wypełniony i podpisany kwestionariusz osobowy (zał. nr 1).4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.5. Kserokopie świadectw pracy.6. Oświadczenia kandydata:- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych,- o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,- o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych i samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karne skarbowe ( zał. nr 2 ),- o niekaralności zakazem pełnienia funkcji związanych z dyspozycjami środków publicznych ( zał. nr 3),- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zał. nr 4),- podpisana przez kandydata klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie w SKO w Olsztynie (zał. nr 5 ).7. Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, przez co należy rozumieć kserokopię dokumentu zawierającą klauzulę za zgodność z oryginałem umieszczoną na dokumencie wraz z datą i czytelnym podpisem kandydata.Termin i miejsce składania dokumentów: Termin: do 29.04.2024 r. (do godz. 15.30 w siedzibie Kolegium).Sposób składania dokumentów aplikacyjnych: osobiście lub listownie drogą pocztową na adres siedziby Kolegium (liczy się data wpływu dokumentów), w zaklejonej kopercie z dopiskiem:Nabór na wolne stanowisko księgowego w Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Olsztynie.Miejsce składania dokumentów: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Olsztynie, ul. Kajki 10/12, 10-547 Olsztyn.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-17

do końca oferty: 46 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Finanse

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady