eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KatowiceMłodszy specjalista ds. obsługi klienta

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Przyjmowanie i rejestrowanie materiału do badań.
  • Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego.
  • Telefoniczna obsługa klientów i umawianie badań.
  • Przygotowanie i zamawianie przesyłek kurierskich.
  • Prowadzenie bieżących prac administracyjnych i dokumentacji.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Wykształcenie policealne lub wyższe; preferowane kierunki biologiczne lub pokrewne.
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym (B1–B2).
  • Biegła obsługa komputera i systemów biurowych.
  • Umiejętność nawiązywania kontaktu, cierpliwość i zorientowanie na rozwiązania.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Dyspozycyjność do pracy w systemie trzyzmianowym.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Pracę w nowoczesnym laboratorium weterynaryjnym.
  • Wsparcie wdrożeniowe i współpracę w zespole dbającym o zdrowie zwierząt.
  • Dostęp do platformy benefitowej (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, vouchery).
  • Dostęp do platformy do nauki języków.
  • Dodatek świąteczny i urlopowy.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-11

do końca oferty: 11 dni

pracodawca: Klient portalu Praca.pl

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Dyrektywa unijna przyjęta w 2023 roku ma na celu zlikwidowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w krajach Unii Europejskiej. Nierówności płacowe ze względu na płeć od wielu lat są uznawane przez organizacje za istotny problem.

Na rynku pracy spotykają się różne pokolenia, z których każde ma odmienne podejście do pracy i oczekiwania finansowe. W kontekście pokolenia Z, które dopiero zaczyna swoją karierę zawodową, wynagrodzenie pozostaje kluczowym czynnikiem ...

Umówiłeś się w kawiarni, żeby przedyskutować z kimś kwestie związane z pracą? Ta jedna rozmowa może kosztować cię znacznie więcej, niż myślisz. W dobie pracy hybrydowej i łatwego dostępu do danych granica między tym, co prywatne, a ...

Raport płacowy IT 2025 przygotowany przez Devire pokazuje, że średni wzrost wynagrodzeń w branży zatrzymał się na poziomie 5-7% rocznie, co stanowi wyraźne spowolnienie po latach dwucyfrowych podwyżek. Najlepiej opłacane pozostają ...

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej pracuje nad rozporządzeniem, którego celem jest uregulowanie przepisów w zakresie temperatur i zwiększenie bezpieczeństwa pracowników. Proponowane zmiany omawiają eksperci Koalicji Bezpieczni ...