Kto szuka:
SGS
Stanowisko:
Team Lead (Call Center, zdalna, język polski + ukraiński lub rosyjski)
Lokalizacja:
Warsaw
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Jesteśmy SGS, firmą, która z powodzeniem rozwija się w dziedzinie telemarketingu. Nasze Сall-Сenter działa w branży Nutra - produktów dla zdrowia i urody od ponad 6 lat.
W związku z rosnącym ruchem i liczbą klientów, a także rozszerzeniem geografii naszej pracy, poszukujemy Team Lead\Сoach (ze znajomością języka polskiego + ukraiński lub rosyjski) do pracy z naszymi klientami z Polski.
Co oferujemy:
- Praca zdalna (w pełni);
- Harmonogram od 9:00 do 18:00 (aby być w kontakcie), dni wolne - sobota, niedziela;
- Wynagrodzenie: 4000 zł (1000 USD) netto ;
- Płatność: 2 razy w miesiącu (1 i 15 dnia miesiąca - bez opóźnień);
- Świetny zespół, odpowiednie i przyjazne kierownictwo, które zawsze jest gotowe do pomocy.
Co zrobisz:
- Stworzenie wewnętrznego zespołu operatorów: prowadzenie rozmów w języku polskim, szkolenie menedżerów sprzedaży (jak sprzedawać według skryptu, praca w CRM);
- Komunikacja z kierownictwem i współpracownikami w języku ukraińskim lub rosyjskim, z operatorami - w języku polskim;
- Organizacja i kontrola dalszej pracy menedżerów sprzedaży: zapewnienie sprawnego działania call center, monitorowanie realizacji zaplanowanych wskaźników call center i KPI;
- Pomoc menedżerom sprzedaży w rozwiązywaniu bieżących problemów i pracy z systemem CRM;
- Motywowanie pracowników, pomaganie im we wznoszeniu się na nowe wyżyny.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Nasze oczekiwania:
- Znajomość języka polskiego + ukraińskiego lub rosyjskiego. Chcemy widzieć kandydata, który potrafi płynnie komunikować się zarówno z polskimi operatorami i klientami, jak i z ukraińskim kierownictwem i współpracownikami;
- Doświadczenie w zarządzaniu personelem (Call Center Team Leader, Team Lead, Supervisor, Coach) - od 1 roku (wysoce pożądane). Ale bierzemy również pod uwagę ambitnych nowicjuszy, którzy świadomie czują swoją supermoc w kierowaniu zespołem / coachingu i chcą spróbować. Naprawdę cenimy ludzi, którzy chcą się z nami rozwijać, zapewniamy im możliwości i wspieramy ich;
- Doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem, a doświadczenie w branży suplementów diety\Nutra będzie jeszcze większym atutem;
- Cechy przywódcze, umiejętność osiągania celów i pokonywania trudności, niezłomność, wytrwałość, samodzielność, świadomość, dążenie do sukcesu (własnego i zespołu);
- Umiejętność analizowania swojej pracy i pracy działu, CRM, arkusze kalkulacyjne;
- Konstruktywna komunikacja z kierownictwem i pracownikami.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »