Kto szuka:
Medicover Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Pacjenta VIP
Lokalizacja:
Warszawa, ul. Wołoska 22
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Jeśli:
- posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta,
- znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- jesteś kreatywny i nastawiony na cel,
- potrafisz dostosować rozmowę do odbiorcy.
- chętnie uczysz się nowych rzeczy i chcesz zdobywać nowe umiejętności,
- łatwo nawiązujesz i podtrzymujesz kontakty z ludźmi,
- dobrze organizujesz pracę własną,
- jesteś samodzielny i asertywny w działaniu.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Twoje obowiązki:
- kompleksowa obsługa i profesjonalna pomoc klientom VIP firmy Medicover,
- telefoniczny, mailowy i bezpośredni (podczas wizyty w placówce) kontakt z klientem,
- umawianie wizyt w Centrach Medicover (PL), konsultacji zewnętrznych (network) lub skoordynowanie wizyt domowych,
- reprezentowanie firmy Medicover, poprzez prawidłową postawę podczas obsługi Klienta VIP,
- działania specjalne w sytuacjach, w których standardowe działania nie są w stanie spełnić oczekiwań klienta.
Firma oferuje:
- umowę o pracę na cały etat,
- pracę w systemie 8 godzinnym (pon-pt, w godzinach 7:00-20:00),
- wyzwania, które podniosą Twoje kwalifikacje zawodowe,
- brak monotonii i wsparcie przełożonego,
- prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny; dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe OK System), zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover, grupowe ubezpieczenie NNW i inne,
- możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »