eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

Kto szuka:

Centrum Nauki Kopernik

Stanowisko:

Specjalista PR - koordynator promocji i komunikacji

Lokalizacja:

Warszawa, Powiśle

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zakres obowiązków

Opracowywanie strategii i realizacja promocji oferty biletowanej Centrum Nauki Kopernik, pracującej na cele frekwencyjne instytucji: Wystawy (stałe i czasowa), w tym Laboratoria, Wytwórnia i Teatry  oraz Planetarium a także koordynacja promocji wydarzeń bezpłatnych w budynku (np. Noc Muzeów, Dzień Odkrywców, Dzień branży Turystycznej), a w szczególności:

  • wybór odpowiednich narzędzi PR lub marketingowych, planowanie i realizacja płatnych kampanii outdoor i digital (FB Ads, Google Ads) i koordynowanie powstawania / współtworzenie treści do komunikacji (posty, grafiki, filmy),
  • tworzenie harmonogramów działań, tworzenie i rozliczanie budżetów promocji, opracowywanie raportów / prezentacji podsumowujących,
  • analiza skuteczności realizowanych kampanii, tworzenie rekomendacji do długofalowych działań profrekwencyjnych i wizerunkowych,
  • koordynowanie tworzenia materiałów promocyjnych (graficzne, drukowane, elektroniczne) – współpraca z grafikami, redaktorami i filmowcami,
  • wybór partnerów i dostawców zewnętrznych, wspierających realizację zadań i koordynacja ich pracy,
  • realizacja działań promujących ofertę komercyjną Centrum Nauki Kopernik, np. autorskie zestawy edukacyjne, pokazy i warsztaty naukowe, eksponaty,
  • udział w prowadzeniu profilu Centrum Nauki Kopernik na Linkedin,
  • realizacja świadczeń promocyjnych dla sponsorów i partnerów Centrum Nauki Kopernik (stałych, czasowych),
  • ścisła współpraca z całym zespołem Centrum Nauki Kopernik w celu koordynacji działań promocyjnych, w szczególności na co dzień z działami Promocji i Komunikacji, Współpracy Biznesowej (tworzenie ofert sponsorskich i świadczeń) oraz Obsługi Klienta (sprzedaż biletów).

Wymagania stawiane pracownikowi:

Czego od Ciebie oczekujemy
  • dużego doświadczenia w realizacji płatnych kampanii reklamowych (w tym w social mediach) i w tworzeniu contentu do nich (pkt. 1 z zakresu obowiązków),
  • doświadczenia w prowadzeniu Linkedin, TikTok, Facebook, Instagram oraz w e-mail marketingu,
  • doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu projektów, w tym: analiza sytuacji i odpowiednie reagowanie na nią, zarządzanie budżetem i monitorowanie jego realizacji,
  • znajomości narzędzi PR/marketingowych i umiejętności dopasowania ich do aktualnych potrzeb promocyjnych,
  • min. 3 lat pracy na stanowiskach związanych z promocją, PR, zarządzaniem projektami,
  • umiejętności godzenia zadań kreatywnych i rutynowych,
  • dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie.
Dodatkowym atutem będzie:
  • doświadczenie w pracy w instytucji publicznej, w tym znajomość zasad wyłaniania wykonawców w trybie konkurencyjnym  (Prawo Zamówień Publicznych)
  • doświadczenie w pisaniu tekstów – lekkie pióro

Firma oferuje:

Oferujemy
  • Umowa o pracę
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie do karty sportowej
  • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
  • Dofinansowanie do wypoczynku
  • Świadczenia świąteczne
  • System premiowy
  • Dostęp do platform rozwojowych
  • Dostęp do kafeterii benefitowej
  • Vouchery do Kopernika
  • Inspirujące i profesjonalne środowisko pracy
  • Doskonała lokalizacja biura

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-15

do końca oferty: 4 dni

pracodawca: Centrum Nauki Kopernik

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady