Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Account Manager
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Pozyskiwanie i utrzymywanie relacji z klientami na terenie woj. śląskiego,
- Przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji,
- Śledzenie realizacji umów i monitorowanie rynku oraz konkurencji.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie,
- Prawo jazdy kat. B i dostęp do własnego samochodu,
- Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel na poziomie średniozaawansowanym,
- Znajomość rynku usług pocztowych, finansowych lub kurierskich,
- Umiejętność organizacji pracy, komunikatywność, orientacja na cel i umiejętność radzenia sobie ze stresem.
- Znajomość systemów CRM.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Trzymiesięczne wsparcie opiekuna,
- Preferencyjne pożyczki i pomoc w trudnych sytuacjach życiowych,
- Atrakcyjne warunki ubezpieczenia zdrowotnego i życiowego,
- Kartę Multisport, dofinansowanie do wypoczynku i inne benefity.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »