eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyMorągkierowca autobusuhamburg, kierowca c e, plandeka

Znajdź oferty pracy

11 280 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: kierowca autobusu
słowa kluczowe: hamburg kierowca c e plandeka
miasto: Morąg

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • KIEROWCA AUTOBUSU

    2025-07-15 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Morąg
    oferta w kategorii: Logistyka / Transport / Zakupy

    Numer oferty: StPr/25/0921 Obowiązki: Przewóz osób Wymagania:Wymagania konieczne: Umiejętności i uprawnienia: prawo jazdy kat. D (wymagany staż - lata: 1) Wymagania pożądane: Wykształcenie: podstawowe Pozostałe wymagania: Kierowca ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Grafton Recruitment przedstawia kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń oferowanych w 2024 roku. Tym razem pod lupę wzięto pensje pracowników działów wsparcia IT. Ile zarabiają i jakie stanowiska gwarantują im najbardziej ...

Rozpoczął się Nowy Rok, a z nim realizacja nowych planów. Lista noworocznych postanowień jest często bardzo długa, a większość z nich porzucamy już w połowie stycznia. Co zrobić, aby tym razem było inaczej? Na to pytanie postarają ...

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń 2023 udział wzięło 2 975 pracowników zatrudnionych w działach personalnych. Z czego 88% stanowiły kobiety, 67% osoby z wykształceniem wyższym magisterskim, 82% pracowało w firmach z przewagą kapitału ...

ZUS przypomina, że nie każdy lekarz ma prawo wystawić zwolnienie chorobowe. Aby mieć takie uprawnienie, powinien zawnioskować o to do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...