eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyMarkihandlowiec konsultant systemów alarmowych, it, kontroli dostępu, monitoringu

Znajdź oferty pracy

11 059 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

słowa kluczowe: handlowiec konsultant systemów alarmowych it kontroli dostępu monitoringu
miasto: Marki

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Doradca klienta - Sklep RTV/AGD/IT

    2025-06-05 PeoplePro Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Marki
    oferta w kategorii: Sprzedaż

    dobór produktów do potrzeb klientów zapewnienie kompleksowej obsługi poprzez polecanie akcesoriów oraz usług dodatkowych prowadzenie rozmów handlowych zgodnie z naszymi standardami przyjmowanie dostaw ekspozycja towarów dbanie o ład i...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

Rząd planuje duże zmiany w Kodeksie Pracy, które mają wejść w życie z początkiem 2026 roku. - Planowane, nowe przepisy zdecydowanie rozszerzą definicję stażu pracy, co przyniesie liczne korzyści pracownikom, w tym dłuższe urlopy i ...

ZUS przypomina, że nie każdy lekarz ma prawo wystawić zwolnienie chorobowe. Aby mieć takie uprawnienie, powinien zawnioskować o to do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.

Uchwalona przez Sejm RP w dniu 06.12.2024 r. ustawa o zmianie ustawy o dniach wolnych od pracy oraz niektórych innych ustaw, jeżeli zostanie podpisana przez Prezydenta RP, wejdzie w życie 1 lutego 2025 r. Patrząc na przepisy tej ustawy przez ...

20 stycznia 2025 roku Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło długo oczekiwany projekt nowelizacji Kodeksu pracy, który wprowadza szereg zmian mających na celu przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy. Propozycja ta ...

Przed nami kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego, poświęconego wynagrodzeniom raportu Grafton Recruitment. Tym razem zyskujemy wiedzę dotyczącą wysokości i dynamiki zarobków osób zatrudnionych w dziale administracji i ...