eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 707 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: asystent
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Ełk
gdzie: czerwionka

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Asystent Kas Samoobsługowych

    2025-06-15 ipracujzdalnie.pl Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Ełk
    oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center

    Szukamy kandydatów i kandydatki do obsługi kas samoobsługowych w dużych sklepach.  Ogłoszenie jest skierowane do pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności. Asystent przede wszystkim pomaga klientom, którzy zdecydowali się użyć kasy samoobsł...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Specjaliści od sztucznej inteligencji są wynagradzani coraz lepiej. Z szacunków No Fluff Jobs wynika, że ich zarobki od początku roku wzrosły nawet o 16,6 proc. Na jedną ofertę pracy z kategorii AI kandydaci składają ponad 30 CV.

Grafton Recruitment przedstawia wyniki raportu "Wynagrodzenia w sektorze bankowym". Autorzy opracowania pochylili się zarówno nad kwestią pensji w bankowości, poszukując odpowiedzi na pytanie "ile zarabia się w banku", jak i nad stanem ...

Zostać czy zmienić? To pytanie zadaje sobie wielu pracowników. W 2017 roku, na podstawie dane z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeanalizowaliśmy progresję wynagrodzeń osób często zmieniających pracę oraz tych, którzy byli lojalni ...

Jak zatrudnić osobę niepełnosprawną? Jakie są wymogi zatrudniania niepełnosprawnych? Jak uzyskać status zakładu pracy chronionej? Z takimi pytaniami zwracają się do nas przedsiębiorcy, pracodawcy, którzy chcą skorzystać z oferowanych ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...