eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Łomża › archiwista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

archiwista

Lokalizacja:

Łomża

podlaskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Archiwum Państwowe w Białymstoku

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

archiwista do spraw wykonywania nadzoru nad jednostkami organizacyjnymi wytwarzającymi materiały archiwalne i dokumentację niearchiwalną w Oddziale w Łomży

15-257 Białystok ul. Adama Mickiewicza 101

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadza kontrole postępowania z materiałami archiwalnymi wchodzącymi do państwowego zasobu archiwalnego i dokumentacją niearchiwalną powstałą i zgromadzoną w organach i jednostkach organizacyjnych oraz sprawdza terminy i jakość wykonania zaleceń pokontrolnych.
  • Nadzoruje w jednostkach organizacyjnych prawidłowość porządkowania, ewidencjonowania i technicznego zabezpieczenia materiałów archiwalnych przekazywanych do Archiwum Państwowego w Białymstoku.
  • Rozpatruje wnioski dotyczące wydawania zgód na brakowanie dokumentacji niearchiwalnej w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych oraz opiniuje wnioski dotyczące brakowania dokumentacji niearchiwalnej niepaństwowych jednostek organizacyjnych.
  • Wykonuje ekspertyzy z zakresu kwalifikowania dokumentacji niearchiwalnej.
  • Przeprowadza czynności związane z ustalaniem państwowych jednostek organizacyjnych, jednostek samorządu terytorialnego i samorządowych jednostek organizacyjnych jako jednostek organizacyjnych, w których powstają materiały archiwalne.
  • Prowadzi instruktaż i konsultacje w zakresie spraw nadzoru archiwalnego.
  • Prowadzi ewidencję państwowych i samorządowych jednostek organizacyjnych wytwarzających materiały archiwalne.
  • Wprowadza dane do systemów informatycznych i baz danych związanych z nadzorem i kształtowaniem narodowego zasobu archiwalnego.


Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa

  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy z naturalnym i sztucznym oświetleniem

  • praca wykonywana jest w zabytkowym budynku Oddziału w Łomży przy Al. Legionów 36, który nie jest przystosowany do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych ( brak wind, podjazdów )

  • praca związana jest również z wyjazdami służbowymi - przeprowadzaniem kontroli i ekspertyz w państwowych i samorządowych jednostkach organizacyjnych 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu- rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Oferty nie podlegają uzupełnianiu.

  • Skorzystaj z wzorów oświadczeń zamieszczonych na stronie internetowej Archiwum Państwowego w Białymstoku https://www.bialystok.ap.gov.pl w zakładce Praca APB - Oświadczenie do naboru w służbie cywilnej.

  • Aplikacja, która nie zawiera wszystkich wymaganych dokumentów ( dokumenty niezbędne) oraz złożona po terminie - ZOSTANIE ODRZUCONA.

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo ( lub telefonicznie - jeżeli nie podałeś adresu e-mail ). 

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w Archiwum ( ale nie odeślemy ich). 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie lub średnie branżowe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz aktów wykonawczych do ustawy
  • Bardzo dobra znajomość aplikacji biurowych ( Excel, Word )
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Dokładność i sumienność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny
  • Znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • Znajomość funkcjonowania elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją ( EZD )


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zaświadczenie potwierdzające ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-10
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    z dopiskiem: "ogłoszenie nr 136794" wysyłając na adres:
    Archiwum Państwowe w Białymstoku
    ul. Adama Mickiewicza 101 15-257 Białystok
    bądź złóż osobiście w Sekretariacie Archiwum Państwowego w Białymstoku
    ul. Adama Mickiewicza 101 (parter) z dopiskiem "Oferta pracy w służbie cywilnej nr ogłoszenia 136794"

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-04-24

    do końca oferty: 48 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady