Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. administracyjnych i rozliczeń
Lokalizacja:
Łódź
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa systemu informatycznego.
- Fakturowanie i raportowanie.
- Prowadzenie dokumentacji oraz obsługa klientów na podstawie zamówień.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie minimum średnie.
- Dobrej znajomości programów Excel i Word.
- Minimum rocznego doświadczenia w pracy biurowej.
- Umiejętności pracy w zespole oraz bardzo dobrej organizacji pracy.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje.
- Atrakcyjny pakiet świadczeń: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport.
- Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej firmie.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Osoby zadłużone często obawiają się lub unikają kontaktu z firmą windykacyjną. Tymczasem doradcy pracujący w firmach windykacyjnych są przede wszystkim po to, by pomóc w spłacie zaległych zobowiązań. Ich celem jest znalezieniu ...
Polska ma już tylko rok, by wprowadzić do naszych przepisów tzw. dyrektywą o równości wynagrodzeń, tymczasem propozycji pełnej implementacji na razie nie ma. "Najwięksi pracodawcy zatrudniający co najmniej 250 pracowników będą musieli ...
Główny Urząd Statystyczny poinformował, że we wrześniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,3% wyższe r/r i wyniosło 8140,98 zł brutto.
Praca w branży prawniczej to dziś nie tylko znajomość paragrafów i kodeksów. Cenione są także dodatkowe kompetencje - technologiczne i biznesowe. Tacy eksperci mogą liczyć na naprawdę wysokie wynagrodzenia. Z danych Manpower wynika, że ...
Początek nowego roku to dobry moment na szukanie nowej pracy. Kandydaci do pracy powinni jednak zachować czujność, ponieważ cyberprzestępcy chętnie wykorzystują procesy rekrutacyjne do kradzieży danych osobowych. Jak bezpiecznie rekrutować ...