eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Lidzbark WarmińskiREFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Lokalizacja:

Lidzbark Warmiński

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0408


Obowiązki:

Obsługa programów komputerowych w zakresie pomocy społecznej.
Sporządzanie przelewów bankowych.
Prowadzenie spraw administracyjnych.
Prowadzenie dokumentacji i rozliczenia samochodu.
Sporządzanie list płac.
Sporządzanie dokumentów rejestracyjnych i rozliczeniowych ZUS.
Prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi.
Przyjmowanie i weryfikacja wniosków na fundusz alimentacyjny.
Przygotowanie decyzji na fundusz alimentacyjny.
Rozliczenie zwrotów świadczeń alimentacyjnych wyegzekwowanych przez komorników.
Inne czynności związane z obsługą świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
Dekretacja dokumentów finansowo księgowych.
Obsługa poczty elektronicznej.
Obsługa Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK).
Prowadzenie i rozliczanie kasy na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
Pobieranie środków finansowych z konta bankowego.
Realizacja wypłat, wpłat z pomocy społecznej.
Wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonych a dotyczących pomocy społecznej.
Sporządzanie sprawozdawczości
Współudział w tworzeniu budżetu oraz bieżących zmian do budżetu
Miesięczna kontrola kont analitycznych i syntetycznych



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, ekonomiczne

Zawód:

  • Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 1)

Wymagania dodatkowe:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne

Pozostałe wymagania:

  • 1. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie;- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - wykształcenie kierunkowe średnie lub wyższe; kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość, pokrewne kierunki,- wymagany staż pracy wynosi 1 rok w przypadku osób z wykształceniem średnim; wymóg nie dotyczy kandydatów z wykształceniem kierunkowym wyższym.2. Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy o finansach publicznych,- znajomość ustawy o rachunkowości- znajomość ustawy o podatku od towarów i usług,- znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,- dokładność, komunikatywność, zachowanie dyskrecji, rzetelność, poczucie odpowiedzialności, cierpliwość, sumienność, dobra organizacja pracy, terminowość- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,- znajomość obsługi programów WORD, EXCEL- mile widziana znajomość obsługi programu PŁATNIK


Miejsce pracy: Akacjowa 7, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: 1/ CV podpisane własnoręcznie2/ kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (poświadczone za zgodność z oryginałem)3/ kwestionariusz osobowy Załącznik nr 1;4/ kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności (poświadczone za zgodność z oryginałem)5/oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych Załącznik nr 2;6/ oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie obowiązków referenta d.s. księgowości7/oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie, o pełnej zdolności do czynności prawnych, oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;8/oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć w zamkniętej kopercie z tytułem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze referent ds. księgowości w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w terminie do dnia 21.07.2025r. do godziny 14:00 osobiście w siedzibie Ośrodka lub pocztą na adres Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lidzbarku Warmińskim, ul Akacjowa 7, 11- 100 Lidzbark Warmiński, przy czym termin w tym przypadku uznaje się za zachowany, jeżeli we wskazanym terminie dokumenty wpłyną do Ośrodka.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-10

do końca oferty: 54 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Finanse

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Jeszcze nie tak dawno początkujący specjaliści IT mogli wybierać spośród skierowanych do nich ogłoszeń. Pracy dla juniorów nie brakowało, a oferowane im wynagrodzenia były atrakcyjne względem przeciętnych. Obecnie siły na rynku pracy ...

Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...

Każda ucząca się osoba, aż do ukończenia 26. roku życia jest ubezpieczona zdrowotnie, czyli może korzystać z bezpłatnej opieki medycznej. Najczęściej do ubezpieczenia zdrowotnego jest zgłaszana przez rodziców. ZUS zwraca jednak uwagę ...

O wynagrodzeniach w sektorze IT krążą legendy. Informatycy w Polsce rzeczywiście nie powinni narzekać, bo wielu z nich miesięcznie dostaje na konto kilkanaście tysięcy złotych. Dodatkowo mają spore szanse w negocjacjach dotyczących ...

W branży FMCG różnice płacowe pomiędzy kobietami a mężczyznami są minimalne i to zarówno na umowach cywilnoprawnych, jak i etatowych - wynika z analiz danych zgromadzonych przez Grupę Progres. Różnice stawek godzinowych są niewielkie ...