eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Krosno Odrzańskie

lubuskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim

Komendant Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor w Sekcji Budownictwa i Obsługi Nieruchomości Wydziału Techniki i Zaopatrzenia

66-600 Krosno Odrzańskie ul. Poprzeczna 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • organizuje, kieruje i koordynuje pracą oraz nadzoruje i kontroluje jakość i przebieg pracy podległych pracowników w celu prawidłowej realizacji zadań;
  • prowadzi szkolenia, instruktaże, opracowuje oraz wdraża procedury i tworzy dokumentację w celu realizacji zadań zgodnie z systemem zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy.
  • ustala potrzeby w zakresie remontów i konserwacji w celu właściwej koordynacji i planowania sił i środków;
  • sporządza przedmiary i kosztorysy budowlane na planowane zamierzenia remontowe w celu prawidłowego planowania i realizacji zadań;
  • uczestniczy w pracach komisji powoływanych do odbioru robót wykonywanych siłami Oddziału lub systemem zleconym w celu prawidłowego odbioru prac;
  • uczestniczy w okresowych przeglądach obiektów budowlanych i ich urządzeń, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;
  • prowadzi dokumentację i ewidencję konserwacyjno-remontowej obiektów budowlanych w celu prawidłowego rozliczenia prac;
  • współpracuje z inspektorami nadzoru budowlanego w przygotowywaniu i kompletowaniu dokumentacji niezbędnej do dokonywania wpisów do książek obiektów budowlanych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji procedur w tym zakresie.


Warunki pracy

- praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30; - budynek nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych; - budynek nie posiada windy;  narzędzia i materiały pracy; komputer, drukarka, telefon; wyjazdy służbowe (teren działania NoOSG).



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego, - rozpatrzeniu nie będą podlegać ofert niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych - data i podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń, - Kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego, - przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów, - oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie techniczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z prowadzeniem i koordynowaniem zadań remontowo-konserwacyjnych.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość zagadnień związanych z procesem budowlanym oraz znajomość ustawy Prawo Budowlane;
  • umiejętność obsługi komputera w tym programów wspomagających w zakresie kosztorysowania;
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, dokładność i systematyczność;
  • umiejętność analitycznego myślenia i wnioskowania, kreatywność;
  • prawo jazdy kat. B;
  • „W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r."
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • uprawnienia wynikające z ustawy Prawo Budowlane;
  • uprawnienia energetyczne G1,G2,G3 w zakresie dozoru, obsługi i konserwacji,
  • szkolenie z zakresu kosztorysowania robót;
  • obsługa programów do kosztorysowania robót , rysunków.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane kwalifikacje.
  • „oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Nadodrzański Oddział Straży Granicznej
    Kancelaria Jawna
    ul. Poprzeczna 1
    66-600 Krosno Odrzańskie

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-04-19

    do końca oferty: 47 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady