Kto szuka:
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Stanowisko:
Doradca / Doradczyni ds. Reklamacji
Lokalizacja:
Warszawa, Bemowo, ul. Połczyńska 121
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym/reklamacyjnym zgodnie z przyjętymi procedurami i standardami
- prowadzenie procesów reklamacyjnych, przyjmowanie zwrotów zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami
- współpraca z innymi działami sklepu, w celu szybkiego i skutecznego rozwiązywania zagadnień związanych ze zwrotami i reklamacjami
- budowanie relacji z klientami i wzmacnianie ich poprzez programy partnerskie i lojalnościowe
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykazujesz się otwartością i życzliwością
- posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w zakresie zwrotów i reklamacji (znasz przepisy konsumenckie) lub chcesz się w nim rozwijać
- potrafisz pracować zespołowo i cenisz współpracę z innymi
- jesteś skrupulatny/a i dokładny/a, zwłaszcza w obszarze zarządzania terminarzem oraz przepływem informacji do klienta
- masz doświadczenie w związane z obsługą kasy, przepływem środków finansowych i dokumentami fiskalnymi
- jesteś gotowy/a do pracy zmianowej w godzinach otwarcia sklepu (06:30 - 21:00), także w soboty (do 3 w miesiącu) i w niedziele handlowe
Firma oferuje:
- premia kwartalna
- udział w wynikach i Akcjonariat
- fundusz mieszkaniowy
- dofinansowanie do termomodernizacji
- ubezpieczenie grupowe
- Mindgram - platforma edukacyjno-welbeingowa
- prywatna opieka medyczna
- goFLUENT - platforma do nauki języków obcych
- kafeteria benefitów MyBenefit
- rabat na zakupy
- telefon służbowy
- autorskie programy rozwojowe i wsparcie przełożonego
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »