eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Kraków › Inspektor wojewódzki

Kto szuka:

Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

Stanowisko:

Inspektor wojewódzki

Numer referencyjny:

137000

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, stała obsługa klientów zewnętrznych  (Kontrole i wizytacje w ramach Programu integracji; udział w spotkaniach, uroczystościach i rocznicach organizowanych przez mniejszości narodowe i etniczne, codzienne, wielokrotne rozmowy z trudnymi klientami związane z przyznaną lub nie kwotą dotacji w ramach Programu integracji.)


 


W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).


Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.

Zakres zadań

  • Koordynuje działania związane z planowaniem i realizacją dochodów i wydatków budżetowych w części dotyczącej zadań Wydziału. Prowadzi aktualizację planów finansowych, w tym wprowadzanie zmian w planach finansowych na dany rok budżetowy, dokonywanie zmian w harmonogramach miesięcznych i rocznych. Prowadzi ewidencję wydatków realizowanych przez Wydział według klasyfikacji budżetowej i budżetu zadaniowego.
  • Koordynuje działania związane z opracowaniem okresowej oceny wykonania dochodów i wydatków budżetowych w części dotyczącej zadań Wydziału.
  • Współpracuje z Wydziałem Finansów i Budżetu oraz Wydziałem Administracji i Logistyki w zakresie właściwego nadzoru nad wykorzystaniem środków w części dotyczącej zadań Wydziału, w tym: zapotrzebowania, potwierdzenia i wnioskowania o przekazanie środków finansowych.
  • Przeprowadza kontrolę zewnętrzną i wizytacje oraz opracowuje dokumentację pokontrolną i przygotowuje projekty zaleceń pokontrolnych w jednostkach korzystających z dotacji w ramach Programu integracji społecznej i obywatelskiej Romów w Polsce na lata 2021 -2030, w celu zapewnienia celowości, rzetelności i gospodarności w wydatkowaniu otrzymanych środków finansowych.
  • Podejmuje działania i inicjatywy na rzecz rozwiązywania problemów mniejszości narodowych i etnicznych. Współpracuje z jednostkami samorządu terytorialnego, organizacjami pozarządowymi i Ministerstwem Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawach związanych z realizacją Programu integracji.
  • Przygotowuje projekty umów i porozumień dla jednostek samorządu terytorialnego oraz dla podmiotów nie zaliczanych do sektora finansów publicznych w zakresie realizacji zadań przewidzianych w Programie integracji społecznej i obywatelskiej Romów w Polsce na lata 2021 -2030.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej – potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz zagadnień związanych z budżetem zadaniowym, ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, ustawy o kontroli w administracji rządowej, ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz języku regionalnym, instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie
  • znajomość podstaw przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
  • umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu programów MS Office
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • obiektywizm
  • dyspozycyjność

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-11

do końca oferty: 1 dni

pracodawca: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • GUS: średnia krajowa w IV 2023 wyższa o 12,1% r/r

    GUS: średnia krajowa w IV 2023 wyższa o 12,1% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w kwietniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,1% wyższe r/r i wyniosło 7430,65 zł brutto. Względem marca 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było niższe o ...

  • Dla kogo dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne?

    Dla kogo dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne?

    Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś w systemie ubezpieczenia zdrowotnego, możesz w każdej chwili dołączyć - przypomina Narodowy Fundusz Zdrowia. Jak przystąpić do dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego?

  • Pracy sezonowej nie zabraknie. Ile można zarobić w wakacje?

    Pracy sezonowej nie zabraknie. Ile można zarobić w wakacje?

    Nadchodzą wakacje, a wraz z nimi wysyp ofert pracy sezonowej. Eksperci są przekonani, że i w tym roku chętni na dodatkowy zarobek nie będą mieli większych problemów ze znalezieniem zatrudnienia i to zarówno w Polsce, jak i poza jej ...

  • 5 faktów o urlopie wypoczynkowym, które warto poznać przed wakacjami

    5 faktów o urlopie wypoczynkowym, które warto poznać przed wakacjami

    Urlop wypoczynkowy to podstawowe prawo pracownika zatrudnionego na umowę o pracę, gwarantowane przez przepisy Kodeksu pracy. Pracownik ma prawo do urlopu, a pracodawca nie może go ograniczyć pod karą grzywny. W związku z rozpoczynającymi się ...

  • Czy jest przestrzeń na podwyżki wynagrodzenia?

    Czy jest przestrzeń na podwyżki wynagrodzenia?

    Dwucyfrowa inflacja sprawiła, że pragnienie podwyżki wynagrodzenia stało się wśród polskich pracowników jeszcze intensywniejsze niż wcześniej. Faktem jest, że negocjacje w tej kwestii bywają niełatwe. Jak się jednak okazuje, nie jest ...