Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Lokalizacja:
Koszalin
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/1130
Obowiązki:
1. Prowadzenie ewidencji księgowych dla poszczególnych jednostek obsługiwanych,
2. Bieżące dekretowanie i księgowanie dokumentów,
3. Przygotowanie dokumentów finansowych do zapłaty,
4. Prowadzenie ewidencji do celu podatku VAT,
5. Naliczanie i odprowadzanie składek PFRON,
6. Terminowe, zgodne z przepisami sporządzanie na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej sprawozdań budżetowych i finansowych,
7. Przygotowanie raportów na potrzeby wewnętrzne oraz dla instytucji zewnętrznych (GUS),
8. Dokonywanie analiz wykonania planu dochodów i wydatków oraz bieżące informowanie jednostki obsługiwanej o stopniu realizacji,
9. Przygotowanie materiałów planistycznych dla dyrektora jednostki obsługiwanej do rocznych planów finansowych,
10. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostek obsługiwanych,
11. Pomoc w przygotowaniu wniosków o zmiany w planie finansowym,
12. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych jednostek obsługiwanych,
13. Prawidłowe i terminowe ustalanie należności z tytułu dochodów budżetowych oraz ich odprowadzanie do budżetu jednostki samorządu
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagania dodatkowe:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Pozostałe wymagania:
- Wymagania niezbędne:Pracownikiem zatrudnionym na w/w stanowisku może być osoba, która:1. posiada obywatelstwo polskie,2. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lubumyślne przestępstwo skarbowe,3. posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,4. posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne i 3-letni staż pracy w księgowości lub średnie ekonomiczne i 6-letnistaż pracy w księgowości,5. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,6. cieszy się nieposzlakowaną opinią.Wymagania dodatkowe:1. znajomość przepisów z zakresu ustaw:a) o pracownikach samorządowych i o samorządzie gminnym,b) o rachunkowości,c) o finansach publicznych,d) o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,e) Kodeks postępowania administracyjnego,f) o ochronie danych osobowych (rodo).2. znajomość zasad przechowywania i archiwizacji dokumentów,3. doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku ,4. znajomość techniki komputerowej w zakresie korzystania z aplikacji biurowych,5. komunikatywność, rzetelność i odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole,6. umiejętność analitycznego myślenia.
Miejsce pracy: Jana Pawła II 17, 75-522 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: dodatkowe informacje: praca w godz. 07:15 -15:15, umowa na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia, szczgółowe informacje na temat naboru znajdują się na stronie BIP ZOEA Przedszkoli Miejskich w Koszalinie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »