eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Koszalin › inspektor weterynaryjny

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor weterynaryjny

Lokalizacja:

Koszalin

zachodniopomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koszalinie

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor weterynaryjny do spraw odkażania - samodzielne stanowisko

75-816 Koszalin ul. Połczyńska 68

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi kontrole w ramach nadzoru sprawowanego przez PLW nad podmiotami w zakresie epizootycznym, ze szczególnym uwzględnieniem mycia, dezynfekcji a także bioasekuracji .
  • Prowadzi działania w zakresie praktycznego stosowania środków dezynfekcyjnych w ogniskach chorób zakaźnych lub w podmiotach w sytuacjach koniecznych.
  • Prowadzi działania ewidencyjne, organizacyjne dotyczące posiadanych przez PIW środków dezynfekcyjnych i sprzętu do dezynfekcji.
  • Współpracuje z innymi zespołami PIW, w szczególności z Zespołem Epizootycznym.
  • Prowadzi dokumentację dotyczącą prowadzonych spraw.
  • W przypadkach koniecznych prowadzi działania w zakresie dotyczącym zwalczania chorób zakaźnych zwierząt.


Warunki pracy

Praca w siedzibie urzędu i poza siedzibą urzędu - obszar powiatu koszalińskiego. Możliwe nietypowe godziny pracy, zwalczanie chorób, współdziałanie z zespołami w PIW Koszalin w zakresie czyszczenia, mycia, dezynfekcji, interwencje. W sutuacjach koniecznych współpraca z innymi PIW i WIW.  Praca w terenie - wyjazdy do zakładów i gospodarstw objętych nadzorem. Praca z użyciem środków chemicznym stosowanych w myciu i dezynfekcji. A także praca ze sprzętem technicznym wykorzystywanym w tych działaniach. Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu pojazdu służbowego. Obciążenie psychiczne. Praca pod presją czasu. Miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na parterze budynku. Budynek nie posiada podjazdu oraz toalety odpowiednio przystosowanej dla osób niepełnosprawnych. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to: zestaw komputerowy, meble biurowe sprzęt biurowy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem. Dokumenty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione o kolejnym etapie telefonicznie lub mailowo. Oferty osób które nie zostały zakwalifikowane zostaną komisyjnie zniszczone. Istnieje możliwość odbioru dokumentów w terminie 3 miesięcy od daty zakończenia naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 94 342 37 25.



INFORMACJA DODATKOWA:


Zatrudnienie nastąpi  po uzyskaniu zabezpieczenia  środków finansowych na ten cel.






Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe zootechniczne, rolnicze, chemiczne lub pokrewne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
obsługa sprzętu technicznego np. opryskiwacze, przygotowywanie roztworów chemicznych.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat. B
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-05-31
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Koszalinie
    ul. Połczyńska 68
    75-816 Koszalin

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-04-23

    do końca oferty: 49 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Zdrowie / Medycyna / Farmacja

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    • GUS: średnia krajowa w VII 2023 wyższa o 10,4% r/r

      GUS: średnia krajowa w VII 2023 wyższa o 10,4% r/r

      Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lipcu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,4% wyższe r/r i wyniosło 7485,12 zł brutto. Względem czerwca 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe o ...

    • Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

      Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy

      Zwolnienie pracownika z obowiązku świadczenia pracy realizowane jest w ramach uprawnień kierowniczych pracodawcy. W konsekwencji pracodawca ma prawo wtórnie zobowiązać pracownika do świadczenia pracy (zgoda zatrudnionego nie jest wymagana) ...

    • Zmiany w prawie pracy kluczowe dla pracowników

      Zmiany w prawie pracy kluczowe dla pracowników

      Dyrektywa, która weszła w życie 26 kwietnia br. implikuje szereg zmian w prawie pracy, kluczowych z punktu widzenia pracowników - dotyczących m.in. godzenia obowiązków zawodowych i rodzinnych oraz przejrzystych i przewidywalnych warunków ...

    • Urlop ojcowski i rodzicielski na działalności gospodarczej - jak skorzystać?

      Urlop ojcowski i rodzicielski na działalności gospodarczej - jak skorzystać?

      Po narodzinach dziecka tacie przysługuje prawo do trzech rodzajów urlopu - tacierzyńskiego, ojcowskiego i rodzicielskiego. Ten pierwszy jest zależny od urlopu macierzyńskiego, a pozostałe dwa są niezależne od siebie i urlopu branego przez ...

    • 7 mitów na temat pracy w branży Business Support Services

      7 mitów na temat pracy w branży Business Support Services

      Business Support Services (BSS) to jeden z najprężniej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki. Branża boryka się jednak z wieloma mitami, z którymi postanowili się rozprawić eksperci z Grafton Recruitment.