Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
PRACOWNIK BIUROWY W KANCELARII RADCY PRAWNEGO/SEKRETARKA/SEKRETARZ
Lokalizacja:
Kołobrzeg
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/0462
Obowiązki:
Dbanie o obieg dokumentacji, prowadzenie akt papierowych, dbanie o porzadek w dokumentach, drukowanie dokumentów, nadawanie przesyłek pocztowych, kontakt telefoniczny z klientami, pomoc radcy prawnemu w biurze. Dźwiganie do 10 kg. Elastyczny czas pracy w godz. 8-20, ilość godzin według potrzeb pracodawcy, około 8-12 h/m-c. Praca w kancelarii w Kołobrzegu, możliwe wyjazdy służbowe do drugiego lokalu kancelarii (Stargard/Szczecin).
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- prawo jazdy kat. B
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie realizacji studiów. Preferowane osoby z wykształceniem wyższym na kierunkach prawo/administracja lub pokrewnych. Niekaralność (w przypadku zatrudnienia będzie koniczne przedłożenie zaświadczenia o niekaralności).Mile widziane doświadczenie zawodowe. Obsługa komputera. Bardzo dobra organizacja pracy, skrupulatność, sumienność.
Miejsce pracy: Katedralna 12, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »