Kto szuka:
Główny Urząd Statystyczny w Warszawie
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
137178
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Praca przy komputerze.
- Budynek Głównego Urzędu Statystycznego jest w znacznym zakresie dostosowany dla potrzeb osób z niepełnosprawnością. Przy wejściu do budynku GUS brak progów utrudniających wjazd wózkiem, schody w holu głównym są wyposażone w ruchome platformy do transportu wózka, wewnątrz budynku zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych. Windy są dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku znajdują się 4 toalety przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy związane z udziałem Prezesa GUS w konferencjach oraz seminariach naukowych; udzielaniem patronatów oraz udziałem w komitetach honorowych w celu zapewnienia terminowej realizacji zadań w tym zakresie.
- Uczestniczy w organizowaniu posiedzeń Kolegium, narad kadry kierowniczej służb statystyki publicznej, okolicznościowych uroczystości oraz w przygotowywaniu notatek z posiedzeń i narad, w celu zapewnienia obsługi administracyjnej spotkań z udziałem Kierownictwa GUS.
- Uczestniczy w opracowywaniu kalendarzy zajęć członków Kierownictwa GUS, kalendarzy planowanych posiedzeń, udziału w komisjach, zespołach, grupach roboczych i konferencjach poza GUS w celu zapewnienia bieżącej informacji w tym zakresie.
- Prowadzi korespondencję związaną z delegowaniem pracowników jednostek służb statystyki publicznej do udziału w komisjach, zespołach i grupach roboczych powołanych przez inne niż GUS organy administracji rządowej w celu zapewnienia udziału przedstawicieli GUS w pracach gremiów międzyresortowych.
- Uczestniczy w prowadzeniu informatycznego systemu Kontroli Wykonywania Poleceń (KWP) – wprowadzaniu poleceń, przygotowywaniu okresowych raportów w celu dostarczenia bieżącej informacji Kierownictwu GUS o realizacji poleceń nałożonych na komórki i jednostki statystyki publicznej.
- Prowadzi wykaz wniosków o nadanie odznaczeń państwowych i resortowych pracownikom służb statystyki publicznej i innym osobom i instytucjom w celu uhonorowania osób zasłużonych dla statystyki publicznej oraz ewidencję nadanych odznaczeń.
- Zastępuje, w czasie nieobecności, pracowników sekretariatów członków Kierownictwa GUS i Gabinetu Prezesa w celu skutecznej realizacji zadań Wydziału.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze uzyskania dostępu
- Znajomość ustawy o statystyce publicznej
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- Wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
- Rzetelność
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Współpraca
- Komunikacja
- Otwartość na zmiany i radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Dzielenie się wiedzą
- Orientacja na klienta/ interesanta
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w pracy w administracji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – A2
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »