eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KatowiceManagement Assistant

Kto szuka:

Smart-HR

Stanowisko:

Management Assistant

Lokalizacja:

Katowice

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Wsparcie w codziennych obowiązkach i organizacji pracy CEO,
  • Planowanie kalendarza spotkań biznesowych, organizacja wyjazdów służbowych i spraw urzędowych,
  • Wsparcie w przygotowaniu dokumentów na bieżące potrzeby: ofert, umów handlowych, prezentacji, projektów, dokumentów etc.
  • Planowanie spotkań biznesowych i administracyjnych oraz koordynacja podróży,
  • Organizacja wyjazdów służbowych: wynajem hotelu, rezerwacja lotów, planowanie transferów z lotniska etc.,
  • Udział w spotkaniach z kluczowymi Klientami, interesariuszami etc.

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Doświadczenia na analogicznym stanowisku, wymagającym wielozadaniowej pracy, organizacji pracy biura bądź pracy CEO lub zarządu,
  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego i angielskiego – warunek konieczny do bieżącej komunikacji z CEO,
  • Wykształcenia w zakresie: medycyny, ekonomii, germanistyki, anglistyki, biologii bądź pokrewnym,
  • Umiejętności podejmowania szybkich decyzji, samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Zorientowania na biznes oraz przedsiębiorczości,
  • Zaangażowania i doskonałej komunikacji,
  • Elastyczności i umiejętności odnajdywania się w dynamicznym środowisku, zmieniających się okolicznościach i bieżących potrzebach,
  • Otwartości na częste wyjazdy służbowe – głównie na linii Katowice-Berlin, ale nie tylko,
  • Doskonałej znajomości obsługi pakietu MS Office, urządzeń biurowych, kalendarza spotkań, nowoczesnych narzędzi usprawniających pracę, w tym AI,
  • Czynnego prawa jazdy kat. B.

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B – w zależności od preferencji kandydata, w ramach pracy na pełny etat,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Nowoczesne narzędzia i platformy ułatwiające bieżącą pracę, w tym m.in.: telefon, laptop/tablet i systemy zewnętrznej komunikacji,
  • Udział w realizacji ciekawych projektów badawczo-rozwojowych na skalę światową,
  • Bardzo duże możliwości rozwoju zawodowego.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Dla naszego klienta – prężnie działającej firmy wspierającej rozwój projektów i start up’ów w branży medycznej, w związku z rozwojem swojej działalności - poszukujemy osoby na stanowisko: 

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-14

do końca oferty: 58 dni

pracodawca: Smart-HR

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

W ostatnich latach wzrosło zainteresowanie widełkami płacowymi w ogłoszeniach o pracę. Dzięki nim kandydaci mogą zweryfikować własne oczekiwania finansowe jeszcze przed, często wieloetapowym, procesem rekrutacji. Jest to także element ...

Badania Eurostatu, McKinsey oraz Upwork wskazują, że rośnie liczba wolnych strzelców na świecie. To wymusza na rządach poszczególnych krajów wdrażanie regulacji w zakresie opodatkowania, prawa pracy oraz ubezpieczeń zdrowotnych i ...

Na jakie wynagrodzenia mogą liczyć obecnie specjaliści w dziedzinie marketingu i sprzedaży? Odpowiedzi na to pytanie dostarcza przygotowany przez Manpower we współpracy z portalem pracy RocketJobs.pl "Raport Trendów 2025. Wynagrodzenia i ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w czerwcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11% wyższe r/r i wyniosło 8144,83 zł brutto.

Rząd planuje duże zmiany w Kodeksie Pracy, które mają wejść w życie z początkiem 2026 roku. - Planowane, nowe przepisy zdecydowanie rozszerzą definicję stażu pracy, co przyniesie liczne korzyści pracownikom, w tym dłuższe urlopy i ...