Kto szuka:
Paretti Sp. z o.o. Sp. k.
Stanowisko:
Doradca Klienta z językiem niderlandzkim
Lokalizacja:
Katowice
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Odbieranie telefonów, czatów lub e-maili od użytkowników zgłaszających problemy z dostępem do aplikacji na firmowych laptopach.
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z aplikacją poprzez środki komunikacji zdalnej, takie jak telefon, czat lub e-mail.
- Zapewnienie szybkiego i skutecznego wsparcia technicznego, aby umożliwić użytkownikom kontynuację pracy.
- Wykorzystywanie dostarczonych narzędzi i wiedzy technicznej do diagnozowania i rozwiązywania problemów z aplikacją.
- Kierowanie problemami, których nie można rozwiązać samodzielnie, do zespołu współpracowników i współpraca z nimi w celu znalezienia rozwiązania.
- Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Znajomość języka niderlandzkiego na poziowmie min. B2 do komunikacji z Klientem oraz znajomość języka angielskiego na poziomie min. mocne B1 do codziennej komunikacji z zespołem.
- Gotowość do podjęcia pierwszych kroków w obszarze IT.
- Nastawienie na realizację celów.
- Orientacja na rozwiązywanie problemów.
- Zdolność do efektywnej komunikacji z klientem i współpracy w zespole.
Oferujemy:
- Umowa o pracę, zatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcę
- Praca na pełny etat.
- Praca w modelu hybrydowym - 30% pracy w ciągu miesiąca w biurze.
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie.
- Liczne i nietsandardowe benefity, m.in. dostęp do platform rozrywkowych oraz wspomagających rozwój zawodowy i osobisty.
- Pracę w branży przyszłości.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »