eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy GłogówSpecjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

Kto szuka:

Grupa Pascal

Stanowisko:

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta i mediów społecznościowych

Lokalizacja:

Głogów

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

  • Redagowanie i publikowanie postów w social media
  • Wykonywanie zdjęć na potrzeby social mediów
  • Realizacja krótkich filmów
  • Przygotowywanie i realizacja kampanii oraz materiałów reklamowych
  • Moderowanie komentarzy
  • Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
  • Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedażowych, marketingowych oraz operacyjnych
  • Rozpoznawanie nowych możliwości rynkowych i podejmowanie odpowiednich działań w celu ich wykorzystania przy zastosowaniu dostępnych narzędzi sprzedażowych i marketingowych
  • Poszukiwanie nowych klientów, budowa trwałych relacji biznesowych

Wymagania stawiane pracownikowi:

  • Znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
  • Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy samodzielnej
  • Umiejętność pracy pod presją
  • Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Wysokie poczucie estetyki
  • Znajomość aktualnych trendów

Firma oferuje:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie
  • Duże wyzwania zawodowe i samodzielność w działaniu
  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-04-29

do końca oferty: 19 dni

pracodawca: Grupa Pascal

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Pojawił się najnowszy raport Gi Group "Wynagrodzenia w produkcji i logistyce: stanowiska niższego i średniego szczebla". Opracowanie rzuca światło nie tylko na zarobki pracowników, ale również wskazuje na problemy, którym muszą stawiać ...

Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...

No Fluff Jobs opublikował wyniki raportu "Rynek pracy IT 2024/2025". Opracowanie rzuca światło na sytuację w branży, wyjawiając szczegóły dotyczące m.in. oferowanych pracownikom zarobków, benefitów pozapłacowych oraz udogodnień w ...

Pracodawca powinien zgłosić pracownika do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego w ciągu 7 dni od nawiązania stosunku pracy. Jeśli pracownik ma wątpliwości czy pracodawca dokonał zgłoszenia, sam może to sprawdzić na ...

Od 1 stycznia 2025 r. pracownicy wykonujący swoje obowiązki w godzinach nocnych mogą spodziewać się wyższego dodatku za pracę. Zmiana ta jest związana z podniesieniem w Polsce poziomu minimalnego wynagrodzenia, które od stycznia 2025 roku ...