Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Klienta z j. portugalskim
Lokalizacja:
Gdańsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa partnerskich programów motywacyjnych (e-mail i inne kanały komunikacji).
- Rozwiązywanie problemów związanych z wypłatami premii i płatnościami.
- Wdrażanie nowych partnerów do systemu klienta.
- Precyzyjne przetwarzanie danych i rozliczanie płatności.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doskonała znajomość języków angielskiego i portugalskiego (w mowie i piśmie).
- Silne umiejętności analityczne i matematyczne.
- Wysoka dbałość o szczegóły i nastawienie na klienta.
- Gotowość do pracy na zmianie w godzinach 13:00-21:00.
- Doświadczenie w pracy z terminami i KPI.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna LuxMed (w tym stomatologia), ubezpieczenie na życie, karta Multisport.
- Możliwość dołączenia do globalnej, dynamicznie rozwijającej się organizacji.
- Dostęp do szkoleń, rozwój zawodowy i jasna ścieżka kariery.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »