eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy GdańskSpecjalista ds. Performance Marketingu

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. Performance Marketingu

Lokalizacja:

Gdańsk

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Współtworzenie i wdrażanie strategii pozyskiwania ruchu: SEM, SEO, Social Media.
  • Zarządzanie kampaniami reklamowymi: Google Ads, Google Shopping, Meta Ads.
  • Analiza i optymalizacja wyników kampanii.
  • Generowanie raportów i analiza danych ruchu.
  • Eksploracja nowych kanałów i formatów akwizycji.
  • Kooperacja z agencjami zewnętrznymi i kontrola ich pracy.
  • Zarządzanie zmianami technicznymi w obszarze SEM.
  • Koordynacja działań z działami marketingu, e-commerce, IT.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Doświadczenie 3-4 lata w zarządzaniu kampaniami performance marketingowymi.
  • Zaawansowana znajomość Google Ads, Google Analytics, Meta Ads.
  • Zrozumienie digital marketingu i e-commerce.
  • Kompetencje analityczne i dbałość o szczegóły.
  • Samodzielność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
Dodatkowe kwalifikacje:
  • Znajomość Google Tag Manager, Google Data Studio.
  • Znajomość narzędzi SEO (Ahrefs, Semstorm, Senuto, inne).
  • Podstawy HTML, WordPress, techniczne aspekty SEO.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Stabilność zatrudnienia, umowa o pracę.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie, elastyczne formy pracy (hybryda/remote).
  • Wpływ na rozwój dużego e-commerce.
  • Autonomia i miejsce na inicjatywy.
  • Bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie, polecanie pracowników).
  • Rozwój poprzez szkolenia i coaching.
  • Praca w nieformalnej atmosferze, biuro z dogodnym dojazdem, napoje bez ograniczeń.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Kierowca C+E z HDS Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Technik higieny

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-06-15

do końca oferty: 13 dni

pracodawca: Klient portalu Praca.pl

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w grudniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,8% wyższe r/r i wyniosło 8821,25 zł brutto. Przeciętne miesięczne wynagrodzenie w 2024 roku wyniosło 8265,92 zł.

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w czerwcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11% wyższe r/r i wyniosło 8144,83 zł brutto.

Praca zdalna nie jest przedłużeniem urlopu. Prawnicy i eksperci rynku pracy nie maja co do tego wątpliwości, ale wciąż zdarzają się sytuacje, gdy pracownicy przedłużają sobie urlop wykorzystując pracę zdalną lub proszą pracodawców o ...

Pozornie wakacje to najwspanialszy czas w roku, który kojarzy się wyłącznie z cudownym odpoczynkiem, doświadczaniem nowych rzeczy i wstawaniem każdego dnia z energią. Oczywiście w dużym stopniu tak jest - warto jednak przygotować się na ...

Ile można było zarobić w branży IT w I kwartale 2024 roku? Oto dane theprotocol.it, portalu z ofertami pracy branży IT.