eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ChełmSTANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO, LEŚNEGO OD OS. FIZ.

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO, LEŚNEGO OD OS. FIZ.

Lokalizacja:

Chełm

lubelskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/1132


Obowiązki:

Między innymi dokonywanie osobom fizycznym wymiaru oraz zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości, w podatku rolnym oraz podatku rolnym, leśnym i od nieruchomości pobieranych w formie łącznego zobowiązania pieniężnego; dokonywanie wymiaru, zmian w wymiarze w podatku od nieruchomości oraz analizy poprawności wymiaru podatku pozostałych nieruchomości połączonych z nieruchomością objętą zakresem czynności; prawidłowe prowadzenie postępowań podatkowych, w tym wyjaśniających i dowodowych; terminowe sporządzanie i wysyłanie decyzji ustalających bądź korygujących wymiar podatku; załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy; bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej.



Wymagania:Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność
  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym
  • umiejętność stosowania przepisów prawa w dokonywaniu wymiaru podatku
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu
  • ugruntowana wiedza z zakresu prawa podatkowego

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia/prawo/administracja/zarządzanie i marketing/finanse/rachunkow

Pozostałe wymagania:

  • Pełna treść ogłoszenia https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14184Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia,wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość lub wyższe i podyplomowe na kierunku ekonomia lub prawo lub administracja lub zarządzanie lub zarządzanie i marketing lub finanse lub rachunkowość lub finanse i rachunkowość.Wymagania dodatkowe:znajomość ustawy o samorządzie gminnym,znajomość ustawy o samorządzie powiatowym,znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,znajomość przepisów prawa podatkowego,umiejętność stosowania przepisów prawa w dokonywaniu wymiaru podatku,umiejętności kontaktowania się z podatnikami,biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office,umiejętność pracy z zespole, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność.


Miejsce pracy: Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV),2. list motywacyjny,3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7. referencje (kserokopia),8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: https://samorzad.gov.pl/web/miasto-chelm


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-06-10

do końca oferty: 51 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,2% wyższe r/r i wyniosło 8482,47 zł brutto.

Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...

W 2025 roku Święto Narodowe Trzeciego Maja przypada w sobotę. Zgodnie z Kodeksem pracy każde święto występujące w dniu innym niż niedziela obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin. W konsekwencji pracodawcy zobowiązani są odpowiednio ...

Rozpoczęły się wakacje. Nadmorskie miejscowości zapełniły się turystami. A w związku z tym wzrosło zapotrzebowanie na pracowników. Najwięcej ofert pracy pojawiło się w handlu - lokalach usługowych czy dyskontach. Najwięcej w tym roku ...

Każda ucząca się osoba, aż do ukończenia 26. roku życia jest ubezpieczona zdrowotnie, czyli może korzystać z bezpłatnej opieki medycznej. Najczęściej do ubezpieczenia zdrowotnego jest zgłaszana przez rodziców. ZUS zwraca jednak uwagę ...