eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Bochniareferent

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

referent

Lokalizacja:

Bochnia

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bochni

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw obsługi sekretariatu w Referacie Organizacji, Finansów i Księgowości

32-700 Bochnia ul. Edwarda Windakiewicza 9/4

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługuje dziennik podawczy / sekretariat
  • prowadzi kalendarz spotkań Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Bochni
  • wysyła korespondencję urzędową
  • obsługuje stronę BIP urzędu
  • zbiera dane statystyczne i sporządza sprawozdania do GUS oraz innych organów i instytucji


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w siedzibie PINB, obsługa komputera powyżej 4 godziny dziennie. Praca odbywa się codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałki 10.00 – 18.00, wtorki-czwartki 7.30 – 15.30, piątki 7.00 – 15.00. Pomieszczenia zajmowane przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bochni znajdują się na parterze budynku. Ciągi piesze i pomieszczenia (również higieniczno-sanitarne) nie są przystosowane dla osób z niepełnosprawościami. Norma dobowa czasu pracy wnosi 40 godzin tygodniowo (8 godzin dziennie).



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Pierwszy etap naboru - otwarcie i analiza zgłoszonych dokumentów - nastąpi do dnia 29 lipca 2025 r.


Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie – podaj nr telefonu kontaktowego w CV.




Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe budowlane (budownictwo, architektura)

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, terminowość i odporność na stres
  • umiejętność obsługi ePUAP, EZD RP, e-Doręczenia
  • znajomość przepisów: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-07-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bochni,
    ul. Edwarda Windakiewicza 9/4, 32-700 Bochnia

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-07-15

    do końca oferty: 53 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    W konsekwencji wrześniowej powodzi stanem klęski żywiołowej zostało objętych 749 miejscowości i 2 mln 390 tys. osób. Realnie powódź dotknęła 57 tys. osób, które nadal usuwają jej skutki ze swoich domów czy miejscowości. Warto ...

    Pracodawcy coraz częściej inwestują w pakiety świadczeń pozapłacowych, chcąc wyróżnić się na rynku. Czy jednak te inwestycje zawsze odpowiadają na realne potrzeby pracowników? Jak wynika z najnowszego raportu Aplikuj.pl "Jak ...

    O tym, że dyskryminowanie płacowe mężczyzn jest spoko i innych problemach z definicją i liczeniem luki płacowej w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2023/970.

    Pojawiła się kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego raportu Grafton Recruitment. Tym razem dowiadujemy się szczegółów dotyczących kwestii płacowych w działach obsługi klienta i operacji. Z opracowania wynika m.in., że ...

    W wakacje wszystko zwalnia. Także aktywność zawodowa wyhamowuje. Część pracowników wykorzystuje urlopy wypoczynkowe, więc wydawać by się mogło, że nie jest to dobry czas na szukanie nowej pracy. Jednak zdaniem ekspertów z Manpower ...