eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Bielsko-Biała › Koordynator ds. e-commerce

Kto szuka:

Smart-HR

Stanowisko:

Koordynator ds. e-commerce

Lokalizacja:

Bielsko-Biała

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

 Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Zarządzanie 3 -osobowym działem e-commerce, w tym planowanie strategii i komunikacji e-commerce, zarządzanie kampaniami Google Ads i email marketing,
  • Rozwój działu e-commerce i współpraca z agencją zewnętrzną (w zakresie SEO, SEM) oraz blogerami i influencerami, 
  • Wdrożenie działań marketingowych w nowych kanałach, m.in. YouTube i Pinterest,
  • Monitorowanie raportów i analiza wskaźników, w celu optymalizacji działań,
  • Zarządzanie sklepem internetowym przy wykorzystaniu narzędzi marketing automation (Edrone), pozycjonowanie sklepu, analiza user experience oraz bieżąca integracja z istniejącym systemem CRM,
  • Nadzór nad bieżącą aktualizacją produktów w sklepie internetowym,
  • Monitorowanie konkurencji, trendów i rynku e-commerce,
  • Ujednolicenie komunikacji i wizerunku marki w social mediach oraz innych kanałach e-commerce, 
  • Opracowanie budżetu, sporządzanie bieżących raportów, w tym monitorowanie rentowności kampanii i wyników, 
  • Nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, w celu realizacji zadań, 
  • Stała współpraca z innymi działami, dwoma salonami stacjonarnymi oraz z zewnętrznymi dostawcami usług,
  • Realizacja działań ukierunkowanych na rozwój salonów i marki.

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Co najmniej 2- letniego doświadczenia w zakresie e-commerce marketingu (mile widziane w produktach klasy Premium),
  • Wykształcenia co najmniej średniego, 
  • Doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem projektem, działem bądź zespołem, 
  • Doskonałej znajomości: tematyki SEO/SEM, leadów sprzedażowych, narzędzi marketing automation (np.Edrone) oraz Google Ads i Meta Analytics,
  • Doświadczenia w pracy z platformą e-commerce oraz systemem CRM (szczególnie Idsell/Subiekt/Gestor lub podobne),
  • Bardzo dobrej umiejętności zarządzania kampaniami e-commerce,
  • Dobrej organizacji pracy, samodzielności w podejmowaniu kluczowych decyzji, ale również komunikatywności współpracy z zespołem, 
  • Szerokiej wiedzy z zakresu marketingu, reklamy i promocji,
  • Dobrej znajomości języka angielskiego.

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferencji,
  • Pracę w kameralnym zespole, w firmie z wieloletnią tradycją, gdzie plan działania i cele mają znaczenie, 
  • Szkolenia branżowe i produktowe aktualizujące wiedzę, 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym motywacyjny system premiowy – do rozważenie, w zależności od potrzeb i oczekiwań, 
  • Dużą otwartość na wdrożenie własnych pomysłów, 
  • Przyjazną atmosferę pracy, 
  • Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i budowania działu oraz narzędzi.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Dla naszego Klienta – firmy handlowej z branży dekoracji wnętrz, specjalizującej się w produktach Premium (polskich i europejskich marek), w związku z intensywnym rozwojem działu e-commerce, poszukujemy osoby na stanowisko:

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca
POPRZEDNIA OFERTA Laborant Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Marketing Coordinator

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-29

do końca oferty: 35 dni

pracodawca: Smart-HR

branże: Informatyka / Telekomunikacja

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady