eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Białystok › Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

Kto szuka:

PKO Bank Polski

Stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

Numer referencyjny:

39274

Lokalizacja:

Białystok

podlaskie

Wymagania stawiane pracownikowi:

na czas określony
IT

Firma oferuje:

Na co dzień w naszym zespole:

  • przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,
  • pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,
  • współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub koordynują na rzecz banku obsługę zgłoszeń użytkowników,
  • zgłaszasz wykryte błędy i awarie w systemach IT.

To stanowisko może być Twoje, jeśli:

  • masz minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • znasz i rozumiesz na poziomie podstawowym takie obszary jak: architektura i sieci komputerowe, bezpieczeństwo informatyczne, systemy operacyjne, technologie chmurowe,
  • masz zdolności analityczne,
  • jesteś osobą kulturalną, komunikatywną, zorganizowaną i samodzielną,
  • dobrze sobie radzisz w sytuacjach stresowych,
  • potrafisz pracować w zespole.
Dodatkowo docenimy, jeśli:
  • masz wykształcenie wyższe (najlepiej na kierunku informatyka).

 
Lokalizacja: Częstochowa/Białystok

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-04-30

do końca oferty: 4 dni

pracodawca: PKO Bank Polski

branże: Informatyka / Telekomunikacja

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady