eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracySprzedaż › specjalista specjalistka ds obsługi klienta z j niemieckim

Znajdź oferty pracy

9 680 ofert w bazie

Znaleziono 2 oferty pracy spełniające twoje zapytanie:

słowa kluczowe: specjalista specjalistka ds obsługi klienta z j niemieckim
branża: Sprzedaż

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Branża

Praca - wiadomości i porady

  • Luka płacowa: od 15 listopada kobiety bez wynagrodzenia

    Luka płacowa: od 15 listopada kobiety bez wynagrodzenia

    O dysproporcjach występujących pomiędzy zarobkami kobiet i mężczyzn jest ciągle głośno i nie ma w tym nic zaskakującego, skoro problem luki płacowej od lat nie traci na aktualności. Dobitnym tego potwierdzeniem są chociażby doniesienia ...

  • Zakaz konkurencji w umowie zlecenie. Na co uważać?

    Zakaz konkurencji w umowie zlecenie. Na co uważać?

    Przy okazji zawierania umów cywilnoprawnych, ważną kwestią staje się umieszczanie w nich klauzuli o zakazie konkurencji. Choć nie ma o niej mowy w Kodeksie cywilnym, przesłanki o jej dołączeniu, zgodnie z zasadą swobody umów, poruszył ...

  • Pensja minimalna na świecie: Polska na 9. miejscu rankingu podwyżek

    Pensja minimalna na świecie: Polska na 9. miejscu rankingu podwyżek

    Polska uplasowała się na 9. miejscu na świecie w rankingu największych podwyżek płacy minimalnej, ze wzrostem o 18,9% rok do roku - wynika z analizy Picodi Polska.

  • GUS: średnia krajowa w IV 2023 wyższa o 12,1% r/r

    GUS: średnia krajowa w IV 2023 wyższa o 12,1% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w kwietniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,1% wyższe r/r i wyniosło 7430,65 zł brutto. Względem marca 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było niższe o ...

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...