PracaGrupypl.praca.dyskusjeyyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-) › Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
  • Data: 2010-07-26 18:22:58
    Temat: Re: yyyyyyeeeeee yyyyyyy... nie da rady w innym terminie ;-)
    Od: "jcm" <j...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i2kbut$gdd$1@news.dialog.net.pl...
    > Ale to dalej "cipa z hr". :)))
    > Powiem, że nieraz naprawdę niezwykłe są kryteria, jakimi kierują się
    > cipy z HR.
    > Tu np. mogło być spławienie gostka, który nie umie pisać w ojczystym
    > języku (interpunkcja, skrót wg zakończony kropką), co wskazuje na tumana.
    > Ale czasem potrafią odwalić za wiek, nieładne nazwisko albo dla
    > ułatwienia sobie roboty. Wiem, bo kiedyś poznałem taką trzodę na
    > imprezie i ona mówiła o tym bez żenady, jak o czymś normalnym.

    Alkohol rozwiązuje języki ścierwu.

    Niedowartościowane miernoty odczuwają namiastkę władzy i to w bezczelny sposób
    wykorzystują.
    Pomijając braki w wychowaniu, szacunku dla innyh ludzi, cynizm.

    Wywalić na zbity pysk, napiętnować.

    W omawianym przypadku grubym przegięciem jest zaproponowanie kandydatowi terminu
    na *jutro*, bez możliwości przełożenia.

    Owszem, mnie też raz zaproponowano spotkanie na następny dzień (piątek), ale
    nikt nie robił problemu, gdy poprosiłem o możliwość spotkania w poniedziałek z
    uwagi na sprawy osobiste.
    Z tym, że umawiałem spotkanie nie z kurwą HR, a normalną dziewczyną z
    sekretariatu.

    > Dlatego nikt szanujący się nie bierze udziału w ogłaszanych
    > "rekrutacjach".

    A gdzie?

    j.