PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy w taki sposob mozna przekroczyc Angielska granice... › Czy w taki sposob mozna przekroczyc Angielska granice...
  • Data: 2003-05-08 18:53:30
    Temat: Czy w taki sposob mozna przekroczyc Angielska granice...
    Od: "wasyl..." <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Juz od jakiegos czasu mysle powaznie o wyjezdzie na pare miesiecy do anglii.
    Zapoznalem sie juz z innymi postami o podobnej tematyce... i mam do was
    pytanie..
    Co sadzicie na temat takiego sposobu wjazdu do Anglii wiem ze jest to
    ryzykowne(jak sie nie uda to trzeba wracac do domu), ale czy wogole
    mozliwe???

    Polska zawarła porozumienie o wzajemnym zniesieniu obowiązku wizowego z
    Anglia... mozemy tam wiec wjechac i przebywac na ich terytorium przez 180
    dni... Czy mozna sobie poprostu wykupic podroz np, przez Orbis
    Krakow-Londyn-Krakow za 369 PLN na dwa dni... a przy odprawie na granicy
    powiedziec poprostu ze jedzie sie zwiedzic jakies zabytki itp... na pytanie
    o miejscu zakwaterowania podac jakis motel (lub cos podobnego), i sobie
    poprostu "siedziec", przez np 2-3 mies?????
    dodam ze mam zamiar wyjechac w ten sposob z kumplem ze szkoly... (znamy
    dobrze angielski), wyjazd planujemy na poczatek sierpnia.

    wasyl...
    w...@w...pls