Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
KOORDYNATOR DZIAŁU ADMINISTRACJI
Lokalizacja:
Zamość
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/1177
Obowiązki:
Monitorowanie stanu zadłużenia klientów, współpraca z innymi działami i oddziałami spółki, koordynowanie pracy 3 osobowego zespołu, nadzór nad rozliczaniem kierowców i agentów ze sprzedaży dziennej, miesięcznej.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- umiejętności organizacyjne
- umiejętności analityczne
- dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- Praktyczne doświadczenie w księgowości (szczególnie w prowadzeniu gospodarki magazynowej). Systematyczność i skrupulatność. Odpowiedzialność za powierzone zadania. Predyspozycje zarządcze.
Miejsce pracy: Szczebrzeska 63, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »