eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyspecjalista ds. obsługi klientaSprzedaż › specjalista ds obsługi klienta z j angielskim

Znajdź oferty pracy

10 209 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
słowa kluczowe: specjalista ds obsługi klienta z j angielskim
branża: Sprzedaż

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Emerytury pomostowe. Co się zmieniło od 1 stycznia 2024?

    Emerytury pomostowe. Co się zmieniło od 1 stycznia 2024?

    Od 1 stycznia 2024 roku obowiązują zmiany w ustawie o emeryturach pomostowych. Ze świadczenia będą mogły skorzystać osoby, które po raz pierwszy podjęły pracę w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze po 1 stycznia 1999 r.

  • Zmiana lub utrata pracy a zasiłek chorobowy

    Zmiana lub utrata pracy a zasiłek chorobowy

    Zmieniasz pracę, jesteś w okresie wypowiedzenia i dopadła cię grypa? A może właśnie straciłeś pracę i zachorowałeś zanim znalazłeś nowe miejsce zatrudnienia? Zakład Ubezpieczeń Społecznych uspokaja - także w tym okresie ...

  • 141 dni wolnych od pracy w 2024 roku

    141 dni wolnych od pracy w 2024 roku

    W 2024 roku nawet bez wykorzystywania urlopu czeka nas 115 dni odpoczynku. Tyle jest bowiem w ciągu roku sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy. Jak dodamy do tego urlop, to okaże się, że na każdy dzień odpoczynku na pracę ...

  • GUS: średnia krajowa w II 2024 wyższa o 12,9% r/r

    GUS: średnia krajowa w II 2024 wyższa o 12,9% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lutym 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,9% wyższe r/r i wyniosło 7978,99 zł brutto.

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...